Het is nu vr maart 29, 2024 1:49 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Gewetensloze beroving 85-jarige veteraan 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht Gewetensloze beroving 85-jarige veteraan
Eerder deze maand is de 85-jarige Nikolai Ivanovich Kuznetsov, de enige nog levende Held van de Sovjet-Unie die ook Cavalier van alle drie de Ordes van Roem was, van zijn onderscheidingen beroofd. De overvaller wist zijn Gouden Ster van de Held van de Sovjet-Unie, Orde van Lenin, Orde van de Rode Banier, Orde van de Vaderlandse Oorlog 1e Klasse en zijn Ordes van Roem 2e en 3e Klasse te stelen te stelen. De 85-jarige held raakte nog slaags met de gewetenloze dief en wist zijn Roemsorde 1e Klasse te behouden. Deze onderscheidingen zullen we ongetwijfeld nooit meer terug zien. Onvoorstelbaar hoe harteloos sommige mensen kunnen zijn :evil:

Hier Kuznetsov, enkele jaren geleden, in volle glorie:

Afbeelding

Bron


za nov 03, 2007 12:25 am
Profiel
Bart Geraerts
Bericht 
Een schande dat mensen zelfs veteranen van hun onderscheidingen beginnen te beroven...


za nov 03, 2007 1:03 am
Rednas
Bericht 
Inderdaad, als het nou geld is, dat is vervangbaar. Maar medailles hebben juist een emotionele waarde.
Overigens valt er bij die Russische veteranen wel heel wat te stelen ;)


za nov 03, 2007 1:20 am
Staf
Kaj

Geregistreerd:
ma jul 03, 2006 12:06 pm
Berichten: 2710
Woonplaats: Nederland
Bericht 
Schandalig. Al bulken die gasten van de onderscheidingen Rednas, ze hebben die verdiend. Deze dief verdiend hier alleen geld voor. Ze zullen wel op e-bay verschijnen. Ik hoop dat de politie hem zo kan traceren. Zeker geweteloos.

_________________
"In every Polish heart these words must be engraved as in stone: The blood shed unites us, the execution wall, Dachau and Auschwitz and our ravaged home. Every nameless grave and every prison cell, unite us all" - Wladyslaw Broniewski


za nov 03, 2007 3:25 am
Profiel
Rednas
Bericht 
boomschors schreef:
Schandalig. Al bulken die gasten van de onderscheidingen Rednas, ze hebben die verdiend. Deze dief verdiend hier alleen geld voor. Ze zullen wel op e-bay verschijnen. Ik hoop dat de politie hem zo kan traceren. Zeker geweteloos.

Was ook als grap op die rijen metaal die de Russische veteranen (verdiend) op hun borst hebben hangen. Voor de rest ben ik het met bovenstaande helemaal eens.


za nov 03, 2007 3:30 am
muncio
Bericht 
Schandalig idd


za nov 03, 2007 10:35 pm
-Spitfire-
Bericht 
Dat sommige mensen dat in hun hoofd kunnen halen...


zo nov 04, 2007 12:40 pm
Joey
Bericht 
Ik kan het me niet voor de geest halen dat je zoiets kunt uithalen... schandalig en vreselijk voor die man.


zo nov 04, 2007 12:42 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group