Het is nu do maart 28, 2024 8:05 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 373 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
[INFO] Go2War2.nl Quiz 
Auteur Bericht
ErnstJan
Bericht 
Citaat:
De Franse capitulatie werd ondertekend in een treinwagon in de bossen tussen Compiègne en Rethondes. De Franse capitulatie gedurende de eerste wereldoorlog werd op dezelfde locatie en in dezelfde wagon getekend.


dit staat bij de uitleg van de vraag waar de franse capitulatie getekend werd. zover ik weet:(maar kan het natuurlijk fout hebben) frankrijk heeft nooit gecapputileerd voor de Duitsers in WOI dus volgens mij moet dit de duitse caputilatie zijn....


di aug 03, 2004 7:59 pm
Hans
Bericht 
ErnstJan, bedankt voor je opmerking. Uiteraard moet dit de Duitse capitulatie zijn. Zo zie je maar dat wij medewerkers af en toe ook maar mensen zijn en, ondanks het vele nakijkwerk, toch ook wel eens een foutje maken. De tekst is in ieder geval aangepast.


di aug 03, 2004 8:10 pm
Hans
Bericht 
Wij hebben onlangs besloten dat er een speciale themaquiz m.b.t. Market-Garden zal worden samengesteld. Ondertussen zijn Philip, Kevin en ondergetekende al volop bezig met het opmaken van deze quiz, en we hopen zeer binnenkort deze online te kunnen zetten.

Er zal overigens geen prijs ter beschikking worden gesteld. Deze quiz is gewoon een 'tussendoortje', waarmee u uw kennis m.b.t. Market Garden eens kunt testen.


wo aug 04, 2004 7:55 am
ErnstJan
Bericht 
Hans schreef:
Wij hebben onlangs besloten dat er een speciale themaquiz m.b.t. Market-Garden zal worden samengesteld. Ondertussen zijn Philip, Kevin en ondergetekende al volop bezig met het opmaken van deze quiz, en we hopen zeer binnenkort deze online te kunnen zetten.

Er zal overigens geen prijs ter beschikking worden gesteld. Deze quiz is gewoon een 'tussendoortje', waarmee u uw kennis m.b.t. Market Garden eens kunt testen.


mooi zo hier ben ik benieuwd naar. neem aan dat deze over de hele slag gaat en niet alleen Arnhem?


wo aug 04, 2004 2:46 pm
Hans
Bericht 
Deze quiz gaat inderdaad over heel Market Garden, en niet alleen over de Slag om Arnhem. We zijn er volop mee bezig, dus nog héél eventjes geduld a.u.b. :wink:


wo aug 04, 2004 2:49 pm
ErnstJan
Bericht 
ok ik ga mijn best doen :mrgreen:


wo aug 04, 2004 2:50 pm
Peter
Bericht 
Ik wil graag weten welke 3 (of 4 ?) vragen ik fout had,.. ik vond het niet slecht ,.. maar,.. hulde, hulde,.. niks dan lof voor diegenen met 100 % score,.. (zonder raadpleging van boeken neem ik aan ???)

Verder mijn hele grote dank naar de samenstellers van de kwis,.. ik kwis zelf heel veel (ook in Belgie) ,.. en ik weet hoeveel tijd en moeite het kost om een goede kwis samen te stellen. Ik ga met goede moed aan de nieuwe kwis beginnen !

Groeten

Peter


do aug 05, 2004 2:18 am
Hans
Bericht 
Peter, de antwoorden m.b.t. quiz nr. 9 zijn vrijgegeven, waarvan bij velen ook nog een toelichting is gegeven. Je kunt daar precies zien welke vragen je fout had.

Vervolgens bedankt voor de complimenten. Er gaat hier inderdaad veel tijd inzitten, maar Kevin en ik hebben er veel plezier in en dat is een heel belangrijke basis.

Overigens, de speciale themaquiz m.b.t. Market Garden zal zeer binnenkort online gezet werden, dus voorlopig kan iedereen weer vooruit :wink:


do aug 05, 2004 7:21 am
Hans
Bericht 
Door onvoorziene omstandigheden zal het helaas iets langer duren dan oorspronkelijk gepland was eer de Market Garden quiz online gezet zal gaan orden. Onze excuses hiervoor. We zijn wel in ieder geval met man en macht bezig om dit toch zo snel mogelijk af te hebben.


vr aug 06, 2004 8:33 pm
Hans
Bericht 
Op de valreep toch nog wat positief nieuws. Ons forumlid Andries Hoekstra, die overigens een zeer interessante website heeft over Market Garden (www.marketgarden.com), heeft zich spontaan aangemeld om mee te werken aan de opmaak van de themaquiz. We willen Andries, die een enorme kennis heeft m.b.t. dit onderwerp, daarvoor dan ook enorm bedanken ! U ziet, zelfs ´s nachts zijn onze medewerkers nog volop voor Stiwot bezig :wink:


za aug 07, 2004 9:33 am
Davide
Bericht 
he is de uitslag van quiz 9 al bekend wie gewonnen heef????


za aug 07, 2004 11:14 am
Hans
Bericht 
Ja, de winnaar heeft van ons al een mailtje mogen ontvangen. We zitten echter nog op een bevestiging van de winnaar te wachten of hij de mogelijkheid heeft om de bijbehorende prijs in ontvangst te komen nemen.


za aug 07, 2004 11:21 am
Davide
Bericht 
ok bedankt hans
ik nam zelf ook deel ma ik had er spijtig genoeg 3 fout :oops: :oops:
volgende keer beter cker :D :D


za aug 07, 2004 11:25 am
Hans
Bericht 
Ja Davide, succes met de lopende quiz in ieder geval en ik hoop dat je binnenkort ook mee zal doen aan de speciale themaquiz m.b.t. Market-Garden. Overigens, 3 fouten is zo slecht nog niet hoor, maar je hebt altijd baas boven baas :wink:


za aug 07, 2004 11:28 am
ErnstJan
Bericht 
Hans schreef:
Ja Davide, succes met de lopende quiz in ieder geval en ik hoop dat je binnenkort ook mee zal doen aan de speciale themaquiz m.b.t. Market-Garden. Overigens, 3 fouten is zo slecht nog niet hoor, maar je hebt altijd baas boven baas :wink:



hoeveel fout had jij of was jij uitgesloten? 8)


za aug 07, 2004 11:29 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 373 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group