Het is nu do maart 28, 2024 11:14 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
[FEEDBACK] STIWOT Quiz 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht [FEEDBACK] STIWOT Quiz
Uw mening over de STIWOT Quiz
Omdat de medewerkers van de STIWOT Quiz benieuwd zijn naar uw mening over hun project is dit topic geopend. In dit topic kunt u feedback geven over de quiz. Uw inbreng zullen we gebruiken om de quiz te verbeteren en om zo beter te kunnen voldoen aan uw wensen.

U vindt de quiz op http://www.stiwot.nl onder het kopje 'Quiz'.

Alvast bedankt voor uw reactie(s)!


za jul 29, 2006 12:42 am
Profiel
-Spitfire-
Bericht 
Is het misschien mogelijk om te zorgen dat je antwoorden kan opslaan zodat je later weer verder kan gaan. Het is nou niet echt een quiz die je binnen paar minuteb heb opgelost. Aangezien ik niet altijd de tijd heb om hem in 1 keer in te kunnen vullen leek het mij wel handig als ik hem zou kunnen opslaan waarna ik later weer verder zou kunnen gaan.


di aug 01, 2006 10:03 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Het is inderdaad vrijwel onmogelijk om alles in één keer goed in te vullen. Het is raadzaam om je antwoorden in bijvoorbeeld een Word-document op te slaan en daarmee later verder te gaan.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


di aug 01, 2006 10:05 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group