Het is nu do maart 28, 2024 7:34 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
Stiwot op vier mei... 
Auteur Bericht
Harro
Bericht Stiwot op vier mei...
Misschien dat ik voor mijn beurt praat (ik weet immers niet or en hoe jullie dit andere jaren aanpakten) maar is het een idee om komende vier mei als Stiwot forumbezoekers te verzamelen op Amsterdam CS om gezamelijk de dodenherdenking op de Dam bij te wonen?


do jan 27, 2005 9:51 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ik houd voorlopig even mijn mond, wacht de reacties even af, en geef alleen een link:
- http://www.stiwot.nl/?action=file&file= ... ei2002.asp


do jan 27, 2005 11:01 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
Sorry, maar bij mij gaat op 4mei altijd de vlag in top, dus ik kan niet aanwezig zijn


vr jan 28, 2005 12:10 am
Harro
Bericht 
In top :?


vr jan 28, 2005 12:56 am
Roel Kerkhoff
Bericht 
Ik herdenk de doden in Groesbeek, in de vorm van een stille tocht van het gemeentehuis naar de Candese Begraafplaats met aansluitend de herdenkingsplechtigheid.


vr jan 28, 2005 8:44 am
Philip,ABRG
Bericht 
Jawel :lol:


vr jan 28, 2005 10:35 am
Harro
Bericht 
Vreemd. Half stok leek mij logischer.


vr jan 28, 2005 10:39 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
We hebben in ieder geval als STIWOT nog niets hierover besloten.
Zelf ben ik als Statenlid (en mens natuurlijk) de hele dag aanwezig op diverse herdenkingen in Gelderland.
Op 5 mei ga ik overigens wel weer naar Wageningen, waar we meestal wel met een redelijke vertegenwoordiging van STIWOT aanwezig zijn.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


vr jan 28, 2005 11:34 am
Profiel WWW
Desiree
Bericht 
Gustav schreef:
Vreemd. Half stok leek mij logischer.


Volgens mij is hij dan jarig of iets dergelijke, of zit ik ernaast?


vr jan 28, 2005 12:17 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Klasse Desiree, vroeg me af wie het, het snelste door zou hebben, ben ik inderdaad jarig.


vr jan 28, 2005 5:44 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Aha, dat is dan ook weer duidelijk :P.

Persoonlijk prefereer ik overigens een herdenking op een wat minder bekende plek boven een herdenking zoals op de Dam. Maar ik denk inderdaad dat het een goed idee is wanneer verschillende Forum bezoekers gezamenlijk een herdenking bij zouden wonen. Ik zal in dat geval dan ook zeker van de partij zijn.


za jan 29, 2005 12:52 am
Profiel
ErnstJan
Bericht Re: Stiwot op vier mei...
Gustav schreef:
Misschien dat ik voor mijn beurt praat (ik weet immers niet or en hoe jullie dit andere jaren aanpakten) maar is het een idee om komende vier mei als Stiwot forumbezoekers te verzamelen op Amsterdam CS om gezamelijk de dodenherdenking op de Dam bij te wonen?


ik ben voor maar dan gaarne een meer centrale plek.... of ik moet kunnen slapen blijven slapen bij een mede-lid bv....(hoewel slapen dan zou het wel een lange nacht kunnen worden denk ik)


za jan 29, 2005 1:21 am
Jesper
Bericht 
Een uitstekend idee. Helaas zit ik dat in Frankrijk met Martin Middlebrook, de schrijver die een excursie naar The Somme in Frankrijk organiseert.


za jan 29, 2005 12:24 pm
Erik_C
Bericht 
Jesper schreef:
Een uitstekend idee. Helaas zit ik dat in Frankrijk met Martin Middlebrook, de schrijver die een excursie naar The Somme in Frankrijk organiseert.


:o Klinkt interessant!


za jan 29, 2005 6:41 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group