Het is nu do maart 28, 2024 1:19 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Camp Mc Cormick 2005 
Auteur Bericht
TRIPLE A
Bericht Camp Mc Cormick 2005
Momenteel in ver gevorderd stadium : in het weekend rond 5 mei 2005 een groot evenement georganiseerd door "Triple A", de enige erkende 101st airborne re-enactorvereniging in Nederland. Het gebeuren vindt plaats in Zoetermeer en zal bestaan uit een WW2 kampement toegankelijk voor publiek. Ook zullen er mock-battles worden gehouden.


za okt 16, 2004 6:43 pm
svdwal
Bericht 
Hi,

Klinkt goed, onze groep zal daar aanwezig zijn.
Ben heel erg benieuwd, en ik hoop op een prachtig weekend.
Maar dat zal wel prima in oder zijn :-)

Sjoerd


zo okt 17, 2004 10:19 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Tripple A,

Ziet er heel goed, we zullen zeker weer aanwezig zijn.

Welkom TERUG in ons midden trouwens en heel veel plezier op dit forum.

groet


Laatst bijgewerkt door Ronald Stassen op ma okt 18, 2004 5:27 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



ma okt 18, 2004 11:20 am
TRIPLE A
Bericht 
Voor de historici : vanaf het eerste forumbegin was ik al aanwezig onder de nick-name : "PoopDeckPappy".


ma okt 18, 2004 4:06 pm
admin

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 8:01 pm
Berichten: 160
Bericht 
Dat was ons (mij) al opgevallen, welkom terug dan maar :P Je hebt je jeep (daar kwam die naam toch vandaan?) toch niet verkocht, dat je er ineens een andere naam op na houdt? Of vond je de naam van de association iets minder vragen oproepen :wink:

5 mei is trouwens nog wel erg ver weg, beetje lastig in te plannen op dit moment, maar meldt het nog maar een keer in maart/april volgend jaar :mrgreen:
Voor de geïnteresseerden, 5 mei valt op een donderdag volgend jaar. De weekenden zijn 30 april/1 mei en 7/8 mei.

_________________
a.k.a. Jeroen


ma okt 18, 2004 4:35 pm
Profiel WWW
Ronald Stassen
Bericht 
Inderdaad een zeer bekende naam, al wist ik dat echter niet.
Je jeep hebben we toch nog in Eindhoven gezien?

Hoe dan ook, welkom. Het is altijd zeer prettig kenners als jouw in huis te hebben.

Groet

Ronald


ma okt 18, 2004 4:39 pm
TRIPLE A
Bericht 
PoopDeckPappy is alive and kicking en was inderdaad in Eindhoven aanwezig. De keuze voor de nieuwe NickName is puur toeval. In de loop der jaren is onze re-enactorvereniging uitgegroeid, officieel geworden middels notariele acte/inschrijving KvK enz en wij zijn lid van het Landelijk Platform Levende Geschiedenis. In die zin is "Triple A" (American Airborne Association) de eerste en vooralsnog enige officiële airborne re-enactorvereniging in Nederland. Degenen die Eindhoven en Munstergeleen hebben bezocht, weten inmiddels waartoe wij in staat zijn.

Afbeelding


ma okt 18, 2004 5:28 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Inderdaad, ik was zowel in Munstergeleen als in Eindhoven onder de indruk van jullie kunnen. Maar ik denk dat dat wel duidelijk is. :wink:
had je trouwens mijn foto's nog ontvangen?

groet


ma okt 18, 2004 5:38 pm
Sander
Bericht 
Mag ik vragen waarom in Zoetermeer??
Hebben de para's daar iets qua historische achtergrond :?:


ma okt 18, 2004 6:02 pm
Wazzup
Bericht 
op de LPLG site staat dat jullie gewoon aspirant-lid zijn zoals veel andere groepen waaronder ook andere airbornegroepen die substantieel groter en beter uitgerust zijn als ik hun website bekijk. in plaats van je af te zetten zou het wellicht beter zijn om samen te werken?


wo okt 27, 2004 7:55 am
Wazzup
Bericht 
AMERICAN AIRBORNE RE-ENACTMENT GROUP HOLLAND, uit Den Haag,zijn jullie dat dan ook? die waren op bussumbridgehead aanwezig, of lijkt jullie naam alleen op die vanhen american airborne association. en op de site van LPLG staan de screamingducks die ik vaak gezien heb. ginkelse heide heb ik een stuk mee mogen rijden met ze Echt geweldig.
jullie zouden allemaal samen moeten werken dan zou er een hele grote mooie groep ontstaan :?:


wo okt 27, 2004 9:55 am
TRIPLE A
Bericht 
HoHo, even pas op de plaats....

Naar de Heer "Wazzup" even de vraag wat hij bedoelt met "substantieel" groter en beter uitgerust.....
Ik heb de indruk dat "Wazzup" niet goed geinformeerd is. Hoezo "af zetten tegen"? Weet "Wazzup" het verschil tussen "leden" en "adspirant-leden" van het LPLG?.
"Wazzup` heeft het over `veel andere groepen waaronder ook airbornegroepen`. Wie? Kom eens met namen.
We werken allemaal al JAREN samen, moppie leutermans !!

Voordat je een reply op dit forum zet - waarvan ik de kennis heel hoog inschat - moet je je éérst in de materie gaan verdiepen


wo okt 27, 2004 11:17 pm
Wazzup
Bericht 
ben blij dat je mijn kennis hoog inschat. het verschil tussen leden en adspirant-leden is denk ik dat je adspirant verkeerd schrijft; het is aspirant (staat doorgaans voor op-proef zoals het uitgelegd wordt opde site van lplg. maar misschien weet de lplg niet waar ze over praten en weet jij het beter. blijft de vraag staan of jullie ook american airborne re-enactmet group holland zijn??. andere groepen zijn bijvoorbeeld de 506-groep uit Heteren waarvan leden actieve dienst hebben bij de natres, de airborne demogroep van Wheels, de living history group holland heeft een para-afdeling waar ook jongens van 101 bij lopen, de screaming ducks zullen je ook niet onbekend zijn, dan is er nog geronimo-groep uit Eerde en diverse groepen in belgie waar ook kaaskoppen bij zitten en zelfs frans/nederlandse groepen war ook actieve militairen in dienen... zo kan ik wel even doorgaan. de materie is niet zo moeilijk namelijk...
je schrijft nu enige erkende groep. erkenning moet je verdienen vind ik. ik denk dat je geregistreerd bedoelt? maar er zijn veel meer groepen geregistreerd. het zal mij een worst zijn hoe je jezelf noemt en hoe je jezelf roemt. ik zeg alleen dat er nog veel meer groepen zijn. en een massale samenwerking leek me geweldig. maar als dat allemaalal gebeurt dan is er niets aan de hand toch? het lijkt in ieder geval een gevoelig onderwerp voor je. op ons dispuut hebben we ons over de opbouw van je antwoord gebogen en het is echt voer, gezien de toon die je aanslaat. arrogant en defensief, beledigend ook nog in een poging te overbluffen. dat is nergens voornodig ik wil geen lid worden hoor. 'k had alleen een paar vragen op het forum. mijn excuses als het verkeerd over is gekomen we zitten hier toch niet om elkaar af te zeiken


do okt 28, 2004 9:04 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik denk niet dat het hier de plaats is om een discussie te voeren wie de eerste, beste, betere of wat dan ook re-enactmentgroep zijn.
Er zijn vele groepen, ook airborne, zowel Amerikaans als Brits, waarvan de leden allen met plezier hun hobby beoefenen.
Sommigen zijn aangesloten als lid of als aspirant lid bij de LPLG, anderen niet, bewust of onbewust. Op dit forum maakt het voor ons niet uit of een groep officieel, formeel of wat dan ook is, als het maar een groep mensen zijn die met plezier in en respect voor het verleden hun hobby uitoefenen.
Triple-A, welkom weer en gefeliciteerd met de vooruitgang die jullie geboekt hebben.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do okt 28, 2004 10:53 am
Profiel WWW
TRIPLE A
Bericht 
Zowel adspirant als aspirant kunnen. Adspirant is een "oudere" spelling die kennelijk niet alleen door mij wordt gehanteerd, maar ook in studentenkringen. Erkenning / erkennen / erkend : (rechtswetenschap) bepaald recht of bepaalde feiten toegeven of inzien.


do okt 28, 2004 11:49 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group