Het is nu do maart 28, 2024 6:57 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vacatures Go2War2.nl 
Auteur Bericht
wo2-freak
Bericht 
Ik zou hier wel aan mee willen werken, alleen ik denk niet dat ik meteen goede vragen kan maken. Verder beheers ik de Nederlandse taal vrij goed, ik ben 17 jaar, ik vind dat ik voor mijn leeftijd al heel erg veel weet over de Tweede Wereldoorlog, ik ben zelfstandig en ben goed te bereiken via e-mail, PB en MSN.

Ik probeer het maar gewoon, maar het lijkt mij sterk dat er verder niemand gereageerd heeft op deze oproep. De vacature staat er namelijk al bijna 3 maanden..

---

Wat ik ook nog even wil melden:

Ik heb een groot aantal Tweede Wereldoorlog films in mijn bezit, waaronder films die niet in Nederland verschenen zijn. Ik ben eventueel bereid films toe te sturen naar mensen die recensies schrijven voor Go2War2.nl. Als hier behoefte aan is, laat het dan even weten :)


ma apr 05, 2010 11:08 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Ik stuur je van de week een bericht!

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


di apr 06, 2010 1:39 pm
Profiel WWW
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht Re: Vacatures Go2War2.nl
Gezocht: Quizcoördinator Go2War2.nl

Om het team van quizsamenstellers aan te voeren zijn we op zoek naar een gemotiveerde quizcoördinator. De taak van de coördinator is om de bijdragen van alle quizmedewerkers te controleren en eventueel te verbeteren en vervolgens de vragen te bundelen en in te voeren op onze site. Ook het contact met deelnemers aan de quiz en correspondentie met de winnaars behoren tot de taken van de coördinator.

De Go2War2 Quiz, met voor de winnaar altijd een mooie prijs, wordt al ruim 10 jaar lang samengesteld. Het quizteam stelt eens per vier maanden een quiz samen van 25 vragen over de Tweede Wereldoorlog. Het is de bedoeling om iedere keer een afwisselende, interessante en uitdagende quiz te maken, met niet al te moeilijke, maar ook niet al te makkelijke vragen. Onderschat dit niet; je bent maar drie maal per jaar met deze taak bezig, maar het is wel de bedoeling dat er geen twijfel kan ontstaan over wat het juiste antwoord is, wat dus goed onderzoek vereist.

Functievereisten:
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
• Leeftijd: 18 jaar of ouder
• Goede en gevarieerde kennis van de Tweede Wereldoorlog
• Zelfstandige en actieve werkinstelling
• Goed te bereiken via e-mail

Medewerkers verrichten hun werkzaamheden op vrijwillige basis.

Heb je belangstelling voor deze vacature of wil je graag meer informatie? Mail dan naar kevin@go2war2.nl.

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


za jan 28, 2012 6:34 pm
Profiel WWW
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht Re: Vacatures Go2War2.nl
Graag wil ik bovenstaande vacature nog even extra onder de aandacht brengen. We gaan weer werken aan een nieuwe quiz, maar we zouden extra hulp goed kunnen gebruiken!

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


wo maart 07, 2012 8:28 pm
Profiel WWW
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht Re: Vacatures Go2War2.nl
Vertalers NE-EN gezocht voor Go2War2.com

Go2War2.nl richt zich exclusief op een Nederlandstalig publiek. Om met onze artikelen een internationaal publiek te bereiken, willen we in de toekomst een Engelstalige versie van de site lanceren: Go2War2.com.

Met kleine stapjes zijn we begonnen met het vertalen van artikelen, maar er is nog enorm veel werk te verrichten. Daarom zijn we op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om ons te helpen met het vertalen. Of u nou één artikel vertaalt, of tientallen artikelen voor uw rekening wilt nemen, uw bijdrage is welkom. Van tijdsdruk is geen sprake.

Ervaring met vertalen of een uistekende beheersing van de Engelse taal is echter wel een voorwaarde. Studenten Engels die ervaring op willen doen, kunnen zich ook aanmelden.

Het vertaalwerk wordt door u zelfstandig uitgevoerd. Bij het kiezen en het invoeren van een artikel wordt u begeleid door onze redactie. Bij elk door u vertaalde artikel wordt op de website uw naam als vertaler genoemd. Voor u eventueel een geschikte manier om naamsbekendheid en een portfolio op te bouwen.

Wilt u als vertaler bijdragen aan Go2War2.com, stuur dan een e-mail aan redactie@go2war2.nl.

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


ma mei 28, 2012 10:26 am
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group