Het is nu vr maart 29, 2024 1:03 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Nieuwe fotobewerking reenactor. 
Auteur Bericht
Robert Blokker
Bericht Nieuwe fotobewerking reenactor.
Ola Mensen

LET WEL HET GAAT HIER OM EEN BEWERKING

Iedereen hier weet mijn vorige post nog wel te herrinneren.
van de week kreeg ik ook de hele serie foto`s die een maat van me had geschoten tijdens de zelfde dag in het pittoreske Oosterbeek. Tussen die foto`s zat een foto van een van de reenactors met wie we gesproken hebben. Meteen vond ik deze foto geschikt om weer eens wat verouder technieken op los te laten. Goed, verschillende kleur bewerkingen, Beschadigingen, een randje eromheen. Vocht(weer) in de foto, Schimmelvlekjes etc. etc.
Hier zijn de foto`s
Allereerst het origineel zoals mijn maat hem heeft geschoten.
Afbeelding
Nu de bewerkte versie:
Afbeelding

Ik had deze foto`s op een ander forum gepost en daar heb ik een opdracht van een andere britse reenactors groep gehad of ik niet ook hun foto`s kon verouderen.

Greetz Robert


do sep 23, 2004 11:03 am
Tessa85
Bericht 
Die bewerkte foto ziet er op zich heel erg goed uit en het lijkt net een oude foto. Misschien ben je iets te enthousiast geweest met die ene vlek rechts bovenin daardoor lijkt het weer heel wat minder..


do sep 23, 2004 11:08 am
Desiree
Bericht 
Heel mooi.


do sep 23, 2004 11:08 am
Mr_Flibble
Bericht 
Dat moet ik toch echt een keer leren doen met mijn foto's

Mooi gemaakt zo.


do sep 23, 2004 11:29 am
Paul de Weerd
Bericht 
ziet er idd goed uit, knap werk


do sep 23, 2004 12:06 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Vooral het onderste deel ziet er goed uit, jammer dat de foto bovenin een beetje overbelicht is. Had ik overigens ook veel last van met die laagstaande zon het afgelopen weekend :wink:.


do sep 23, 2004 1:06 pm
Profiel
Siggy
Bericht 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg knap gedaan vind. Is het gewoon met photoshop gedaan?


do sep 23, 2004 2:14 pm
Robert Blokker
Bericht 
Ola Mensen

Bedankt voor de replies.

Nu even wat antwoorden:

@Tessa
Citaat:
Misschien ben je iets te enthousiast geweest met die ene vlek rechts bovenin

Ik kan je uit ervaring zeggen dat het wel meevalt. Ik zou zelfs willen zeggen dat het enorm meevalt. Ik heb al honderden oude foto`s opgeknapt en dit soort vlekken zijn veelvoorkomend. Het komt voort als een foto met een beschadigde hoek op een vochtige plek word bewaard. Van alle beschadigde foto`s met dit soort plekken is deze nog heel minimaal. Toch bedankt voor je antwoord.

@Barry
Inderdaad die laagstaande zon was een killer voor veel foto`s. Continue je standpunt kiezen met de zon in de rug etc. maar het word nog al een probleem als je steeds moet vragen of ze de Airborne Jeep willen bijdraaien omdat je anders last heb van de zon :lol: Heel veel foto`s hebben die kleine overbelichting al moet ik wel zeggen dat ik die overbelichting wel een beetje geholpen heb in mijn bewerking. Ook een veelvoorkomend probleem met oude fotos.

@Siggy
Dit is gewoon volledig met photoshop gedaan. Elementen uit verschillende foto`s gepakt en er een stevige collectie bewerkingen op gelanceerd.

Nogmaals bedankt voor alle antwoorden en reacties.

Greetz Robert


vr sep 24, 2004 9:34 am
minnekemuis
Bericht 
Robert Blokker schreef:
Ola Mensen

Bedankt voor de replies.

Nu even wat antwoorden:

@Tessa
Citaat:
Misschien ben je iets te enthousiast geweest met die ene vlek rechts bovenin

Ik kan je uit ervaring zeggen dat het wel meevalt. Ik zou zelfs willen zeggen dat het enorm meevalt. Ik heb al honderden oude foto`s opgeknapt en dit soort vlekken zijn veelvoorkomend. Het komt voort als een foto met een beschadigde hoek op een vochtige plek word bewaard. Van alle beschadigde foto`s met dit soort plekken is deze nog heel minimaal. Toch bedankt voor je antwoord.

@Barry
Inderdaad die laagstaande zon was een killer voor veel foto`s. Continue je standpunt kiezen met de zon in de rug etc. maar het word nog al een probleem als je steeds moet vragen of ze de Airborne Jeep willen bijdraaien omdat je anders last heb van de zon :lol: Heel veel foto`s hebben die kleine overbelichting al moet ik wel zeggen dat ik die overbelichting wel een beetje geholpen heb in mijn bewerking. Ook een veelvoorkomend probleem met oude fotos.

@Siggy
Dit is gewoon volledig met photoshop gedaan. Elementen uit verschillende foto`s gepakt en er een stevige collectie bewerkingen op gelanceerd.

Nogmaals bedankt voor alle antwoorden en reacties.

Greetz Robert
haaai
ik ben nieuw hier en heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dringend hulp nodig
ik heb een foto van een jong koppel en ik moet die mensen er laten uitzien als 73 jarigen
wie kan me helpen , het is echt heel dringend het is om cadeau te doen
wie kan dit voor me doen mail naar inneke_minneke_muizeke@hotmail.com of rooie_zita@hotmail.com
het is echt echt echt superdringend, kben al 3 weken opzoek hoe het moet en het lukt me niet en kmoet het tegen zaterdag 27 november 2004 ten latste hebbenµ

xxxxxxx


do nov 25, 2004 2:49 pm
admin

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 8:01 pm
Berichten: 160
Bericht 
Dit heeft niks met de Tweede Wereldoorlog te maken, en waarschijnlijk ook niks met het Living History. Daarnaast zit je in andermans topic, wat nog 2 maanden oud is ook. Google eens naar een Fotografie-forum, of probeer het eens op FOK! of GoT (al raad ik je de laatste af als je deze post daarheen kopieert).

-> Slotje

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Koppes
Administrator

_________________
a.k.a. Jeroen


do nov 25, 2004 5:54 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group