Het is nu do maart 28, 2024 8:09 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuwe foto`s van Market garden.... Nooit eerder vertoond 
Auteur Bericht
IA002
Bericht 
trek het je niet te zwaar aan :wink:


ma sep 20, 2004 8:46 pm
Paul de Weerd
Bericht 
ben trouwens wel benieuwd of je meer foto's hebt :)


ma sep 20, 2004 8:51 pm
David
Bericht 
Op zich wel een leuke grap Robert. Was gelijk in de boeken gedoken vanmorgen om het één en ander op te zoeken. Zonde van m'n tijd dus...
Alleen die tweede foto had je moeten weglaten, dan had het nog echter geweest. Die bolle met die Brengun ziet er uit alsof hij in jaren geen sport heeft gedaan en para's deden niets anders natuurlijk.


ma sep 20, 2004 8:52 pm
Harro
Bericht 
David schreef:
Die bolle met die Brengun ziet er uit alsof hij in jaren geen sport heeft gedaan en para's deden niets anders natuurlijk.


Wat dacht je van deze "sportmannen" 8)

Afbeelding


di sep 21, 2004 10:41 am
Siggy
Bericht 
Nou, daar ben ik dan mooi ingetrapt. Hopelijk halen er niet meer mensen hier die geintjes uit.


di sep 21, 2004 12:24 pm
Yorick
Bericht 
Pietje schreef:
foto 2 en 3 zijn niet genomen in/bij Arnhem, maar bedankt voor de andere twee foto's om me er op te wijzen, ik ben niet z'n 'equipment' expert en had de foto's niet zo nauwkeurig bestudeerd, Goed dat daar anderen meer kaas van hebben gegeten...


waar zijn die andere 2 foto's wel genomen dan?


di sep 21, 2004 2:41 pm
Rick
Bericht 
Volgens mij waren dat trainings/parade foto's van de Poolse parachutisten.

Rick


di sep 21, 2004 5:30 pm
Hans22
Bericht 
Engelse para's met een pet op ?? En geen helm dus voor meerdere mannen op foto 1? En dan nog zonder de verplichte afstand onder elkaar te houden.
Was dit een Airborne wandeling ?? Geen onderscheiding op de rechterarm van de vesten ook, als op foto 2 ?
Welke eenheid zou dit kunnen zijn ?? Mooie foto voor de volgende Stiwot quizz.
Hartelijke groeten aan allemaal die dit lezen. Postreply welcome, maar geen polemiek. Laten we het forum fijn houden.


di sep 21, 2004 7:24 pm
Harro
Bericht 
Hans, welkom terug. Hoop dat je vakantie naar wens was.

Maar lees s.v.p. even de thread. Al vanaf de eerste reacties was duidelijk dat de foto fake is en dat heeft Robert inmiddels ook toegegeven.


di sep 21, 2004 7:28 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group