Het is nu do maart 28, 2024 9:22 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuwe foto`s van Market garden.... Nooit eerder vertoond 
Auteur Bericht
Harro
Bericht 
Precies, mijn eerste reactie was een aanvulling op de mening van Johan:
Johan WILLAERT schreef:
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dit eerder re-enactment foto's lijken....!!???!

Gustav schreef:
Die indruk heb ik ook Johan. De foto's - de kwaliteit van de opname dus niet het gefotografeerde - hebben een moeilijk te definiëren "look" die na-oorlogs aandoet. Robert, wat is de geschiedenis van de foto's?

Je wil ad rem: ik zag het meteen maar wilde je niet te hard afvallen want dan krijg ik meteen weer tehoren dat ik lullig doe. Maar uit bovenstaande reactie mag toch blijken dat ik je slechts probeer te sparen :roll:


ma sep 20, 2004 5:39 pm
ErnstJan
Bericht 
@Gustav:

het is ook nooit goed :mrgreen:


ma sep 20, 2004 5:42 pm
Robert Blokker
Bericht 
Twijfel is bij mij iets anders dan meteen schreeuwen dat iets Fake is.

Greetz Robert


ma sep 20, 2004 5:44 pm
Harro
Bericht 
Robert: zoals ik zei, als ik wel meteen had geroepen dat ze fake zijn dan was ik in de ogen van de anderen weer een klootzak geweest.


ma sep 20, 2004 5:46 pm
ErnstJan
Bericht 
Robert: moest dat dan? was dat de bedoeling? of wou je gewoon kijken of wij echt van fake kunnen onderscheiden...


ma sep 20, 2004 5:48 pm
Harro
Bericht 
Deze thread bevalt me totaal niet :evil:


ma sep 20, 2004 5:50 pm
ErnstJan
Bericht 
ik ben het met je eens Gustav ik heb hier een beetje een raar gevoel bij...weet alleen niet echt wat...


ma sep 20, 2004 5:53 pm
IA001
Bericht 
Ja misschien deden ze even een oefenlanding in Oosterbeek en gingen ze daarna weer terug naar Engeland 8)


ma sep 20, 2004 6:07 pm
Harro
Bericht 
Ja, dat zal het zijn. Even een excursie naar het bezette Nederland om vast de sfeer te proeven :mrgreen:


ma sep 20, 2004 6:09 pm
Frank
Bericht 
@ Robbert Blokker uit fatsoen en respect voor de persoon die het bericht post ga je er in eerste instantie natuurlijk altijd vanuit dat wat er gepost wordt, met serieuze bedoelingen is waarbij de poster er van overtuigd is dat wat hij post de 'waarheid' is.

Daarom zijn reacties niet snel... 'die foto is nep' maar brengt men het als 'twijfelachtig'...

De reacties van twijfelachtig zie ik als'fatsoenlijk en correct en mensen die in de eerste post neerzetten dat die foto nep is, hadden dit in mijn ogen netter kunnen brengen, omdat de poster er normaal altijd van is overtuigd dat wat hij zelf post de waarheid is.

Maar goed, leuke test, al vind ik de achterdocht die nu bij alle geposte foto's ontstaat bijzonder jammer.... Je kunt er op wachten dat er meer mensen dergelijke 'tests' gaan houden... Met alle gevolgen vandien.

Voorkomen kan ik het niet, maar ik wil bij deze alle forumgebruikers oproepen om het bij deze enkele 'test' te laten !!

Ik zou het betreurenswaardig vinden als mensen dit nogmaals proberen.


ma sep 20, 2004 6:15 pm
Yorick
Bericht 
whahaha dit is lol, toen ik de foto's gister (?) dacht ik al bij mezelf van: hmm lijkt wel alsof het re-enactment is! vandaar dat ik ook niks gepost had en af zat te wachten op de reacties!

*dit verzin ik nu niet er plekke, maar dit meen ik echt en dit is echt wat ik dacht!!!*


ma sep 20, 2004 6:53 pm
IA002
Bericht 
fake, duidelijk fake, inderdaad re-anactment foto's.... Nog geen toggle's gezien op Arnhem foto's of bandeliers (wie corrigeerd me), dan nog dat fietspad... en de weg is een beetje erg breed voor '44 als het de Utrechtseweg is (is in de jaren 60 verbreed)... maar laat de rest van de foto's dan ook maar even zien! :mrgreen:


ma sep 20, 2004 7:04 pm
Rick
Bericht 
Ik heb er wel wat gezien zie oa. deze:
http://www.arnhemarchive.org/Photos1/Pic_KillickPatrol_3.jpg
http://www.arnhemarchive.org/Photos/PicRadio.jpg
http://www.arnhemarchive.org/Photos/PicRadio2.jpg
http://www.arnhemarchive.org/Photos/PicRecceWoods.jpg

Rick


ma sep 20, 2004 8:16 pm
IA002
Bericht 
foto 2 en 3 zijn niet genomen in/bij Arnhem, maar bedankt voor de andere twee foto's om me er op te wijzen, ik ben niet z'n 'equipment' expert en had de foto's niet zo nauwkeurig bestudeerd, Goed dat daar anderen meer kaas van hebben gegeten...


ma sep 20, 2004 8:27 pm
Robert Blokker
Bericht 
Goed ik zie alweer wat ik hier in de hand heb gehaald.

Jongens het spijt me zeer wat ik hier gedaan heb. Het is nooit mijn bedoeling geweest om hier een of andere Ruzie te veroorzaken. Ik wilde alleen even voor de leuk een paar foto`s tonen. Ik ben zowel in mij grafische wereldje als in mijn Hobby gewend aan kritiek. Mijn rug is breed genoeg.
Ik hoop niet dat ik een "paranoia-gevoel" gevoel, omtrent elke toekomstige foto die hier gepost wordt, ontketend heb en dat de stof rond deze verschrikkelijke door mij ter licht gebrachte episode snel zal zijn opgetrokken. Indien nodig zal ik vragen aan de moderator of deze post totaal vernietigd kan worden zodat er niet meer mensen op kunnen reageren en dat er niet meer met achterdocht naar elke komende foto gekeken hoeft te worden. Wat er ook fout is gegaan ik betreur het ten zeerste
Ik zal me voorlopig maar weer bezig houden in het modelbouwforum.

Met Vriendelijke Groet Robert Blokker


ma sep 20, 2004 8:44 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group