Het is nu do maart 28, 2024 8:28 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Hitler's oorlogsverklaring aan de Verenigde Staten 
Auteur Bericht
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
De moderators zijn bekend met dit probleempje en zullen die berichten vanzelf weghalen. Als je ze daar op wilt wijzen, doe het dan liever via PB. Nu zijn het namelijk inmiddels zes extra berichten, inclusief de mijne, die ze moeten verwijderen. Ze hebben vast wel wat beters te doen.

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


ma jul 19, 2010 7:05 pm
Profiel WWW
Harro
Bericht 
Kazin, Mark heeft gewoon last van een trage internetverbinding waardoor een bericht zo dubbel of nog vaker geplaatst is. Dat is mij ook wel eens overkomen (het stiwotforum reageert sowieso vaak traag bij het plaatsen van berichten). Niets zo kinderachtig als continue iemand die overduidelijk niet expres dubbele berichten plaatst achtervolgen over het forum met flauwe opmerkingen over die dubbele berichten. Dat voegt namelijk totaal niets toe aan de discussie. Dat probeer ik jou duidelijk te maken maar je verkiest blijkbaar opnieuw liever de confrontatie boven enige zelfreflectie. Of is het normaal dat ik telkens als ik jouw naam op andere fora tegenkom ik stuit op mensen die jou zat zijn, ruzie en bans? Moviemeter, dvd.nl, vorige week nog op het Fok! forum. Ik zie een patroon en gezien je geschiedenis hier op stiwot (ruzie zoeken, schelden, dubbele accounts, etc.) denk ik dat je blij mag zijn met de milde moderatie op dit forum. Doe er je voordeel mee en kijk eens wat meer naar jezelf.


ma jul 19, 2010 7:08 pm
Harro
Bericht 
wo2-freak schreef:
Ik ga nu verder met film kijken en Harro:

- Als jij jouw onnodige post niet geplaatst had, zou ik daarop niet reageren en zou Jelle Y. jou niet volgen, zoals hij vaker doet. Op zijn reactie komt weer deze en hierop weer dat van Kevin. Als je het had gelaten bij wat het was (een goede bedoeling dus), was er niets aan de hand geweest.

Dus hiermee claim jij het alleenrecht op onnodige posts? Ga vooral zo door Kazin


ma jul 19, 2010 7:10 pm
wo2-freak
Bericht 
Harro schreef:
Of is het normaal dat ik telkens als ik jouw naam op andere fora tegenkom ik stuit op mensen die jou zat zijn, ruzie en bans? Moviemeter, dvd.nl, vorige week nog op het Fok! forum. .


En jij zegt dat ik kinderachtig bezig ben? Waarom haal jij het verleden erbij en verschillende fora? Moviemeter.nl ben ik al meer dan 1.5 jaar geleden verbannen en dat was omdat een moderator mij onterecht van iets beschuldigd had, wat helemaal niet waar was. Ik wou dat recht zetten via deze moderator, maar hij luisterde niet en gaf mij uit het niets een laatste waarschuwing. Ik was het hier niet mee eens en gaf stom genoeg deze moderator aan bij een andere moderator, maar had dit wel tegen hem gezegd, dat ik dit zou doen. Ik kreeg toen een ban om onduidelijke redenen. En ik was al meer dan 2 jaar actief op MovieMeter en had bijna 2000 berichten, velen stemmen & recensies en kon het met iedereen, op 2 mensen na, erg goed vinden. Meestal werd ik ook geholpen door andere users, als die 2 mij weer aan het irriteren waren. Een daarvan is inmiddels ook verbannen van Moviemeter dus dat zegt genoeg!

En dan heb je het over dvd.nl: die ban is van meer dan 2.5, misschien wel 3 jaar geleden. Dat was toen wel mijn eigen schuld, maar inmiddels ben ik al weer 2 jaar actief op dvd.nl. Het eerste jaar zij ik niet dat ik het was, maar uiteindelijk liet ik dat toch weten bij een aantal moderators. Een aantal waren daarvan al op de hoogte en vinden dat ik mij erg goed aangepast heb, ten opzichte van 2.5 - 3 jaar geleden. Ik ben er nog steeds actief en heb in 2 jaar tijd geen een incident gehad met andere forumleden. Ik geef mensen tips, ik krijg tips & hulp en ik heb al veel geruild, gekocht & verkocht op het forum.

En dan heb je het nog over het Fok! forum. Dat is een forum van niets. Wat ik daar heb gedaan is niets vergeleken met wat de forumleden daar doen. Ik dacht dus dat het een forum was waar je alles kon doen wat je zelf maar wou, aangezien mensen erg ver gaan en de moderators als reactie daarop het topic sluiten en verder geen actie ondernemen. Ik ging enkel en alleen tekeer tegen een paar mensen die vonden dat details niet belangrijk zijn, maar ik vond juist dat details wel belangrijk zijn wanneer je antwoord geeft op een vraag. Daarnaast is dat een forum voor tieners dus kun je sowieso wel verwachten dat er zich meer afspeelt dan b.v. op dit forum.

En dan heb je het over mijn ban op dit forum. Dat is ook van een tijd geleden en sindsdien heb ik mij aangepast en al zeg ik het zelf; dat is nog te zien ook. En ik denk dat meerdere mensen dat met mij eens zijn op dit forum.

Ik wil jou nog even iets meegeven Harro:

De omgeving bepaalt het gedrag van mensen. Als mensen ouder worden, wilt hun gedrag wel eens veranderen en daarmee verbeteren.

Misschien heb je daar wat aan, voordat je het verleden van mensen erbij haalt zonder daarvoor toestemming gekregen te hebben; dat is namelijk nog kinderachtiger dan iemand wijzen op het feit, dat hij meerdere dezelfde berichten heeft geplaatst.


ma jul 19, 2010 7:22 pm
wo2-freak
Bericht 
Harro schreef:
wo2-freak schreef:
Ik ga nu verder met film kijken en Harro:

- Als jij jouw onnodige post niet geplaatst had, zou ik daarop niet reageren en zou Jelle Y. jou niet volgen, zoals hij vaker doet. Op zijn reactie komt weer deze en hierop weer dat van Kevin. Als je het had gelaten bij wat het was (een goede bedoeling dus), was er niets aan de hand geweest.

Dus hiermee claim jij het alleenrecht op onnodige posts? Ga vooral zo door Kazin


Haal jij dat uit dat bericht? Ik geef aan dat dat nog meer onnodige posts bespaard zou hebben. De moderators zouden dit vast niet erg gevonden hebben, maar jij blijkbaar wel. Maar als jij vind, dat ik daarmee iets verkeerds zeg, dan mag jij van mij eens uitleggen wat dan.


Nou, mijn goed bedoelde bericht heeft geleid tot deze off-topic discussie, die helemaal nergens voor nodig was. Voor een aantal mensen is het echter een drug geworden, om uit elk van mijn berichten iets te halen wat zij ''aanvallend'', ''irriterend'', ''kinderachtig'' of wat dan ook vinden, dus dit moest ik eigenlijk wel zien aankomen.


ma jul 19, 2010 7:25 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht 
Freak, kijk even in een spiegel, ga voor mijn part even volksdansen of lees een boek ,adem. Ik ben zelf uw scherven over de forum's nagegaan en ik moet zeggen er zit talent in u. Ondanks uw leeftijd bent u er in geslaagd om op ieder forum de gramschap van de comune op uw hals te halen, een niet te onderschatten eigenschap.
Als 17 jarige had ik ook die "sturm und drang", die is groeigewijs getemperd. Moge u verder heel oud worden, maar lees eens tussen de regels door dat u verkeerd bezig bent.

_________________
Ni dieu, ni maitre


ma jul 19, 2010 8:16 pm
Profiel
wo2-freak
Bericht 
Nou... als je het op die manier vertelt... het is inderdaad waar. Op bijna elk forum waar ik in het verleden actief geweest ben, heb ik voor de nodige ''onrust'' gezorgd.
Hmm... misschien ligt het toch aan mij. Maar ik ben toch niet zo erg? Van de ruim 500 berichten die ik op dit forum geplaatst heb, is toch niet elk bericht irritant, of wel
soms? :(


ma jul 19, 2010 8:21 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Moet ik nu ook al in mijn middagpauze op kantoor gaan kijken of de boel hier niet ontspoort? Wanneer is de schoolvakantie weer voorbij?

Technisch: Hoe langer je bericht, hoe langer het forum nodig heeft het te verwerken. Meer redenen dus om het kort te houden.

En Kazin, ga nu eens niet overal op in. Je zult vast niet zo erg zijn als sommige hier denken. Maar als je met dit soort reacties komt...:
wo2-freak schreef:
Tja, zo gaat je berichten teller wel snel omhoog, elk bericht 5x plaatsen..


Die dus én volledig offtopic zijn, compleet overbodig zijn en ook nog eens ongegrond zijn. Dan vraag je dus om problemen.

En nu weer terug on topic. Anders sluit ik het forum voor de zomer. Dan weet ik in ieder geval dat daarna de complete STIWOT-crew paraat zit om in te grijpen (ja, zelfs STIWOT-medewerkers gaan op vakantie...)


Offtopic reacties mogen per PM, doe je dat hier dan knal ik dit topic op slot.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


ma jul 19, 2010 9:31 pm
Profiel WWW
muncio
Bericht 
Welkom Moengoman ik waardeer jou inbreng. T is tot nu toe zinnig en duidelijk.

[edit Jeroen: dit is dus wat ik noem offtopic, maar vooruit, omdat jij het bent :D]


ma jul 19, 2010 10:36 pm
Moengoman
Bericht 
Dankjewel, ik voel me vereerd.

Moengoman schreef:
Vorig jaar toen ik op vakantie was in Nederland heb ik een boek gelezen over tien beslissende momenten van WO-2 - exacte titel vergeten. Ik dacht dat de schrijver Paul Kennedy was, maar ik heb het niet terug kunnen vinden op internet.

Het was Ian Kershaw:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ian_Kershaw

en onderaan vinden we de titel "Fateful Choices". Er is dus een Nederlandse vertaling van.


di sep 28, 2010 4:20 am
darth-father
Bericht Re: Hitler's oorlogsverklaring aan de Verenigde Staten
wo2-freak schreef:
Ik heb op youtube net een aantal filmpjes gekeken waarin Hitler de oorlog verklaard aan de Verenigde Staten. In de filmpjes is ook te zien dat Hitler duidelijke redenen had en dat de VS niet zo neutraal was als vaak word beweerd. Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn als ik de link naar de filmpjes hier plaats, zodat jullie ze ook kunnen zien:

1.http://www.youtube.com/watch?v=hOY_0gIV7is&feature=fvw
2.http://www.youtube.com/watch?v=StIskkWEyy8&NR=1
3.http://www.youtube.com/watch?v=9YzhaNuSqpM&feature=related

Het gaat om 3 filmpjes die bij elkaar horen. De totale lengte is ongeveer 26 minuten. Wat vinden jullie ervan?
ik denk dat ik je snap je post dit filmpje om de mensen hitlers speech kracht te laten zien hoe hij mensen kan overtuigen maar delen uit zijn speech kloppen wel de amerikanen waren niet neutraal anders zonden ze geen grondstoffen naar GB


ma jun 20, 2011 7:24 pm
peter balkengat
Bericht Re: Hitler's oorlogsverklaring aan de Verenigde Staten
Edit: huidige politiek is niet onze doelstelling.

Binnenkort ga ik even Berlijn bezoeken, waanzinnig om meer te leren over de 2e WO, btw ook een top stad:D


di sep 06, 2011 9:28 am
Mario
Bericht Re: Hitler's oorlogsverklaring aan de Verenigde Staten
peter balkengat schreef:
" Quote aangepast zie hierboven
Binnenkort ga ik even Berlijn bezoeken, waanzinnig om meer te leren over de 2e WO, btw ook een top stad:D

:?:


di sep 06, 2011 2:29 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group