Het is nu do maart 28, 2024 11:21 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
KMK Scaleworld Komt allen Komt allen!!!!!!!!!!!!!!!! 
Auteur Bericht
Robert Blokker
Bericht KMK Scaleworld Komt allen Komt allen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ola Mensen

Ik ben me er degelijk van bewust dat dit topic eigenlijk in de evenementen sectie moet worden gepost maar omdat het hier gaat om een van de grootste en leukste modelbouw evenementen van de Benelux vind ik het hier beter op z`n plaats.

Op 12 September heeft de Kempensche Modelbouw Klub zijn jaarlijkse evenement waar je alles dat met modelbouw te maken heeft kan zien. Er word een Wedstrijd gehouden en er zijn zat verkopers van modelbouwspullen daar. En niet te vergeten de verschillende clubs die aanwezig zullen zijn. Twenot is er Modelbouwclub Lier en Armorama heeft een stand.
Kom langs en maak een leuke dag Vol Demo`s, Modellen, Workshops etc. mee. Bernhard Lustig is ook aanwezig mensen die z`n werk niet kennen moeten even op de volgende link kijken in de eerste post staat bijna onderaan 3 linkjes naar het werk van Bernhard. Niet alleen is in deze topic meer te vinden over Bernhard Lustig maar ook wat Armorama die dag in planning heeft in hun Stand.
http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=SquawkBox&file=index&req=viewtopic&topic_id=35451&page=1
Meer informatie over dit evenement is te vinden op de KMK site
http://www.kmk-scaleworld.be/Contest/Generalinfo.htm

Greetz Robert


wo sep 08, 2004 11:31 am
OmErta
Bericht 
bedankt robert om dit hier even te vermelden want had het bij armorama steeds over het hoofd gezien. Ik ga proberen te gaan maar weet niet of dit gaat lukken (vrees van niet). Mocht ik er toch geraken maak dan dat ik je herken hé doe een fluogeel jasje aan ofzo is wel eens leek om forumleden in het 'echt' te zien.

grtz alex


wo sep 08, 2004 9:24 pm
Robert Blokker
Bericht 
Ola Alex.

Mocht je in Mol geraken kan je ons heel makkelijk herkennen. De meesten van de Armorama leden (Waaronder ik) zullen in de witte armorama shirts rondlopen en vaak in de buurt van de stand te vinden zijn. Ikzelf geef die dag twee demo`s over het weatheren van olievaten en Jerrycans. Ik ben verder herkenbaar aan de badge met daarop mijn naam en mijn Internet naam (FAUST)

Greetz Robert


wo sep 08, 2004 10:37 pm
jurjen zuijdendorp
Bericht 
Robert, hoe kan ik ook zo een shirt krijgen?


do sep 09, 2004 7:53 pm
Robert Blokker
Bericht 
Ola Jurjen

De shirts die wij hebben, hebben we destijds besteld bij Armorama. het was toen een soort van Collectiefe actie om Armorama te sponsoren.
Als je een shirt wilt hebben zal je die ook moeten bestellen. Helaas het zou inderdaad leuk zijn als we shirts op voorraad hadden maar dat is niet het geval.

Greetz Robert


do sep 09, 2004 10:55 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group