Het is nu wo jun 20, 2018 8:51 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Hoe betrouwbaar is MC4U? 
Auteur Bericht
Fair Play

Bericht Hoe betrouwbaar is MC4U?
Enige weken terug heb ik bij webshop MC4U (Military Collectibles 4U) een tweetal artikelen besteld en betaald. Het was mijn allereerste bestelling. Het eerste artikel bleek al lang uitverkocht te zijn. Toen ik hierover mijn beklag deed, werd het artikel snel van de website gehaald. Mijn geld zou teruggestort worden. Het tweede artikel kon wel geleverd worden en was volgens de webshop al onderweg. Ik vroeg om de Track & Trace-code. Sindsdien word ik door dhr. Frank W. van MC4U aan het lijntje gehouden. Volgens hem is het artikel verzonden en geeft hij het postbedrijf de schuld van de lange wachttijd. Hij had mij eerder per mail laten weten dat elke klant die om de Track & Track-code vraagt, deze van hem kan krijgen. Een week geleden probeerde ik in zijn gastenboek te schrijven dat ik al weken op mijn bestelling zit te wachten. Maar wat blijkt? MC4U plaatst alleen positieve reacties op de website. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. En het geld dat bestemd was voor het uitverkochte artikel is tot op heden niet teruggestort.

MC4U is gevestigd aan de Spijksedijk 3 - 181B te Spijk (Gelderland). Telefoon: ?

Vraag: Hoe betrouwbaar is MC4U?

di mei 01, 2012 10:45 am
Profiel
Moderator
Pieter F

Bericht Re: Hoe betrouwbaar is MC4U?
Bij military Collectibles 4U speelt klanttevredenheid een zeer belangrijke rol. De meeste bestellingen worden zeer snel en naar wens verzonden. De klanten tonen dat door een berichtje achter te laten in ons Gastenboek. Opmerkingen zijn uiteraard ook welkom, want daardoor kunnen wij onze service en website alleen maar verbeteren.

Uiteraard komt het wel eens voor dat een artikel of maat niet leverbaar, of niet naar wens is. Ook in die gevallen zorgen wij er voor dat de problemen zo snel mogelijk opgelost worden. Daarin willen wij ons dan ook van onze concurrenten onderscheiden. Onze service eindigt dus niet zodra een bestelling verzonden is!

Zeker wanneer je dit laatste stukje leest, zou je toch denken dat dit gewoon snel en goed moet kunnen worden opgelost?

di mei 01, 2012 11:41 am
Profiel WWW
sauerkraut

Fair Play schrijft over een lange levertijd. Is het met PostNL verstuurd of DHL (=Selektvracht)? In het laatste geval
kan de levertijd oplopen tot een week. Ik heb bar slechte ervaringen met DHL, bij BOL.COM is dat inmiddels ook bekend.

Je mag gerust wantrouwend zijn nu de verkoper geen barcode wil verstrekken, aannenemde dat het bestelde per
pakketpost verzonden is.

di mei 01, 2012 11:52 am
Profiel
Fair Play

UPDATE: Ik heb de bestelling inmiddels ontvangen. Het geld van het niet leverbare artikel is gisteren teruggestort.

zo mei 06, 2012 11:55 am
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]