Het is nu do maart 28, 2024 2:49 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Adoptiegraf Merwyn Stanford 
Auteur Bericht
muncio
Bericht 
Kijk dan is het weer een stapje verder!.


vr sep 03, 2010 12:25 pm
spideycop
Bericht 
Word steeds intressanter dit onderwerp ook voor mij.
Mede met dank aan Chocolade.

Ik wist overigens dat Merwyn eerst begraven was in de buurt van de chrash.
In de film akkers van Margraten (ook in boekvorm) word hierover verteld dat gesneuvelde militairen veelal begraven werden in de buurt van het battle fields.

Naderhand werden ze weer opgegraven en of herbegraven in bijvoorbeeld Margraten danwel terug gevlogen naar de states. De broer van Merwyn is in de jaren 70 1 keer in de gelegenheid geweest om het graf van zijn broer te bezoeken.
Ik zal zowieso contact met hem opnemen over het wel dan niet verkrijgen van de spullen van Merwyn. Ik hou jullie op de hoogte.


wo dec 15, 2010 11:17 pm
chocolade
Bericht 
Beste Jack, dank voor je reactie. Heb sinds kort dankzij jou ook contact met Theo die het graf van Harlan Scholl (dezelfde bemanning) heeft geadopteerd. Voor andere belangstellenden: er is nu een verslagje beschikbaar, door oa onderstaande gemaakt, wat specifiek ingaat op de 2 nog steeds onbekende bemanningsleden die in ons dorp zijn geland, groet Cees.


za dec 18, 2010 5:57 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group