Het is nu di maart 19, 2024 12:14 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Wijk aan Zee (Atlantikwall) 
Auteur Bericht
Staf
Kaj

Geregistreerd:
ma jul 03, 2006 12:06 pm
Berichten: 2710
Woonplaats: Nederland
Bericht 
Tof!


Over de foto's hierboven:
Kan iemand deze bunkers een ID geven? Ik heb geprobeerd om Duitse bunker types op te zoeken en er zijn genoeg sites die deze lijsten hebben maar het is zo onduidelijk om onderscheid te maken uit sommige bunkers. Dus misschien weten de bunker experts onder ons wat meer over deze bunkers.

_________________
"In every Polish heart these words must be engraved as in stone: The blood shed unites us, the execution wall, Dachau and Auschwitz and our ravaged home. Every nameless grave and every prison cell, unite us all" - Wladyslaw Broniewski


zo jun 17, 2007 11:39 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Je hebt er heel wat werk van gemaakt! :wink:

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


ma jun 18, 2007 8:46 am
Profiel WWW
Staf
Kaj

Geregistreerd:
ma jul 03, 2006 12:06 pm
Berichten: 2710
Woonplaats: Nederland
Bericht 
Thnx, Frank M.
:mrgreen:

_________________
"In every Polish heart these words must be engraved as in stone: The blood shed unites us, the execution wall, Dachau and Auschwitz and our ravaged home. Every nameless grave and every prison cell, unite us all" - Wladyslaw Broniewski


ma jun 18, 2007 10:25 am
Profiel
robocop226
Bericht Re: Wijk aan Zee (Atlantikwall)
hallo waarom kan ik de foto niet zien
ik hoor het graag


vr apr 14, 2017 4:45 pm
Eberbach
Bericht Re: Wijk aan Zee (Atlantikwall)
Ik vermoed omdat ImageShack z'n beleid gewijzigd heeft. Eerst was deze (foto)dienst gratis, maar nu moet je een betaald account nemen om je foto's te publiceren.

Jammer, want ik kan ook geen enkele foto zien. Als Kaj nog actief is zou hij alle foto's op een andere server moeten zetten en alle berichten opnieuw moeten plaatsen.


vr apr 14, 2017 8:54 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group