Het is nu do maart 28, 2024 4:02 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
wehrpass verschil 
Auteur Bericht
lordvb
Bericht wehrpass verschil
Hoi allen, omdat ik niet zo goed weet waar je vragen kan stellen binnen het forum heb ik hier mijn vraag geplaatst.
Ik heb twee verschillende wehrpassen, mijn vraag is waarom de vogel anders is aangegeven op de voorkant van het paspoort
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnUdhrHM8dUjajGVotUIf2IJU_Bp8I3_qH22DELpUPYPH1L2cG
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTz-7bXimGNGHptpWMAx6g9nVVuvqJZrLi5IxuS_hAIM2LwDQz0

de afbeeldingen zijn niet van mijn paspoorten. maar wel hetzelfde typen.
Bij voorbaat dank!

PS. mocht je meer info hebben die je wil delen lees ik dit uiteraard graag :D


zo nov 29, 2015 1:15 pm
Jerry A
Bericht Re: wehrpass verschil
Hoi,

foto 1 is de originele versie van de Wehrpas met de leger-adelaar, foto 2 is de latere versie met het Hoheitszeichen.
De latere versie is de meest voorkomende.


zo nov 29, 2015 2:07 pm
Jerry A
Bericht Re: wehrpass verschil
Jerry A schreef:
Hoi,

foto 2 is de originele versie van de Wehrpas met de leger-adelaar, foto 1 is de latere versie met het Hoheitszeichen.
De latere versie is de meest voorkomende.


zo nov 29, 2015 5:45 pm
lordvb
Bericht Re: wehrpass verschil
Jerry Hartstikke bedankt voor je antwoord!
Sluit hierbij het topic ga lekker verder speuren naar info wat in de paspoorten staat


zo nov 29, 2015 7:10 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group