Het is nu vr maart 29, 2024 9:31 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bastogne Historic Walk: 2008 
Auteur Bericht
sky
Bericht 
Ja dat stond er dus gisteren, vandaag staat plus 2 geen sneeuw voor zaterdag:(
http://www.wetter.at/wetter/internation ... a/belgien/


di dec 09, 2008 3:17 pm
Maurice1976
Bericht 
Als het koud genoeg is zal de sneeuw nog wel liggen, in La-Roche-en-Ardenne ligt bijvoorbeeld nog sneeuw...


di dec 09, 2008 5:12 pm
Maurice1976
Bericht 
Het wordt koud!!
Jaja voordat iemand het zegt, 64 jaar geleden was het er kouder!

http://www.weeronline.com/Belgiee/Bastogne.htm


wo dec 10, 2008 12:05 pm
sky
Bericht 
hahahhahaha en dan hebben wij ook beter kleding:)

Afbeelding

Afbeelding


wo dec 10, 2008 1:25 pm
Ronald S
Bericht 
Vergeet niet dat een Capt opdracht gaf aan zijn mannen de lange warme overjassen uit te doen want in het gevecht zouden ze het zelf wel warm krijgen.


do dec 11, 2008 8:19 pm
sky
Bericht 
Ronald S schreef:
Vergeet niet dat een Capt opdracht gaf aan zijn mannen de lange warme overjassen uit te doen want in het gevecht zouden ze het zelf wel warm krijgen.


Tja zweet lijkt me in die kou een goed begin voor verkoudheid/ longontsteking.


vr dec 12, 2008 10:00 am
Maurice1976
Bericht 
Diverse voorspellingen voor morgen op diverse websites:
Zonnig : -1 °C | -2 °C
Zonnig: -2 °C | -6 °C , neerslag 10%, ZO-wind, windkracht 4
Zonnig: -1 °C | -6 °C , neerslag 5%

Hoor net van een collega gevoelstemperatuur door de wind is -10 °C

Hauptsache wir haben spaß!

Wachtwoord in de herhaling, misschien gaat het beter dit jaar: Hinkel :lol:
of ga op de kreet 'Hooah' af...

Heb in ieder geval het koffer in de auto liggen en ben klaar om te vertrekken...rond 16 uur vandaag.


vr dec 12, 2008 11:01 am
muncio
Bericht 
Nou Maurice maak er het codeword: Happy Gluhwientje maar van lekker voor onderweg. :P :lol:


vr dec 12, 2008 5:01 pm
ChrisZ
Bericht 
Ik heb er zin in! Tot morgen jongens!


vr dec 12, 2008 5:37 pm
T(h)ijs
Bericht 
Brrr het was behoorlijk koud vond ik en ik moet zeggen dat het me best tegenviel. Dat kwam ook door het geglibber over sommige stukken en je moest goed kijken waar je liep. Vorig jaar liep ik een stuk makkelijker. Verder een zeer geslaagde tocht en waarschijnlijk volgend jaar weer gewoon :) Klik voor een GPS trail van de 20km tocht hier: http://trail.motionbased.com/trail/activity/7281842

Overigens was de 12 weer een stuk langer volgens mij, want de 20km route was enkel het extra lusje voor Senonchamps, en voordat we aan die lus begonnen zat ik al op 11km op mn GPS. Hmm en bij nader inzien klopt de kaart van de organisatie ook niet helemaal met de bewegwijzering, maarja lekker belangrijk.


zo dec 14, 2008 12:43 pm
muncio
Bericht 
T(h)ijs dan moet die link het wel doen.
Ja nu wel.


zo dec 14, 2008 5:44 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Doet het bij mij ook prima. Iemand al foto's?


zo dec 14, 2008 6:03 pm
Profiel
ChrisZ
Bericht 
Hehey,
Die 12 km was echt wel langer dan 12 ja. Voel hem nu nog!
Mooie tocht weer, en dankzij de sneeuw kreeg je een nog beter beeld van hoe daar toen moet zijn geweest. Als ik mijn ogen dichtkneep zag ik de Panzers rijden over die heuvels...
Vond het wel jammer dat er minder werd georganiseerd dan vorig jaar. Zal volgend jaar vast wel weer beter zijn met herdenking nummer 65.

Maurice, leuk je tegen te komen daar! (ik was die gast die naast Sky zat en praktisch lag te tukken omdat ik niet had geslapen de nacht ervoor :lol: )


zo dec 14, 2008 7:09 pm
Whoa Mahomet
Bericht 
Ik heb die van 20 km gelopen.
Zwaar vond ik hem niet, het was goed te doen.
Wel was het met de -5 graden en de straffe wind verstandig om de handschoenen aan te houden
Leuk die sneeuw die er lag dat maakt de tocht extra leuk.
Meer Amerikaanse civilians dan Nederlanders tegengekomen tijdens de Walk.
Erg goed vond ik ook het Duitse reenactment en de actie bij de ondermijnde brug.
Vooral de actie van de Swimmwagen in het bos met de drie Duiters die bij toeval onderschept werden door een 7 tal Amerikanen.(foto's laat ik T.Z.T. nog wel zien). was bijzonder.

Hier enkele foto's die ik gemaakt heb.
enkele andere over de actie met de Swimmwagen volgen nog. (die krijg ik nog van collega wandelaars)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/url]


zo dec 14, 2008 9:49 pm
Pieter F
Bericht 
Leuke foto's!


zo dec 14, 2008 9:52 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group