Het is nu vr maart 29, 2024 8:11 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Internationale Militariabeurs Bastogne 20 & 21 September 
Auteur Bericht
RainbowRob
Bericht 
Absoluut interessant om mannen als Shames en Joe Cicchinelli te horen spreken.
Ik heb onlangs met de batllefield tour uitgebreid gesproken en twijfel dus nog even of ik wel moet gaan.


za aug 30, 2008 9:04 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo Rob,

Je zal altijd wel weer nieuwe dingen horen tijdens de dinner party. En kom je niet voor de lezingen dan kom je gewoon voor een babbeltje en voor het goede eten :lol:

Groeten,
Frank


zo aug 31, 2008 1:49 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo mensen,

Voor diegenen die niet bij de dinner party aanwezig kunnen zijn maar wel de veteranen willen ontmoeten het volgende:

Op zaterdag 20 September zullen zowel Ed Shames (Easy Company, 506th PIR, 101st Airborne, als Joe Cicchinelli (551st Parachute Infantry Battalion) tussen 10.00 uur en 12.00 uur en van 15.00 uur tot 17.00 uur aanwezig zijn op de beurs.

Met vriendelijke groet,
Frank Slegers
Militaria Bastogne


wo sep 10, 2008 10:10 am
John S.
Bericht 
Frank, helaas kan ik niet bij het dinner aanwezig zijn.
Organiseren jullie in december nog iets?


wo sep 10, 2008 10:31 am
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo mensen,

Vandaag hebben we weer een aantal inschrijvingen van handelaren mogen ontvangen. De omvang van de beurs groeit nog altijd gestaag door. Dus heb je tijd en mogelijk, kom gerust een kijkje nemen.

Frank Slegers
Militaria Bastogne


do sep 11, 2008 8:00 pm
John S.
Bericht 
Zo weer terug van onze eigen Battlefield tour. Afgelopen donderdag ook even in Bastogne geweest en een 'interessant' gesprek gehad met Frank.


ma sep 15, 2008 10:00 am
Militaria Bastogne
Bericht 
Hey John,

Was het gesprek niet interessant dan? Als ik sta te raaskallen tegen je moet je gewoon zeggen dat ik mijn kop moet houden haha. Heb natuurlijk wel eens de nijging om maar door te lullen.

Maar in ieder geval, leuk eens kennis gemaakt te hebben. Kom gerust weer eens langs als je in de buurt bent. Ik zal zorgen dat er koffie is!

Groeten,
Frank Slegers
Militaria Bastogne


ma sep 15, 2008 11:44 am
John S.
Bericht 
Hahaha, nee hoor Frank; ik bedoelde 'interessant' absoluut niet negatief !

Ik vond het leuk om jouw visie over een aantal zaken te horen. Ik vind het belangrijk om niet iedere keer de zelfde riedel te horen als het gaat om Airborne, forums en andere zaken. Wehoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar jij hebt wel een duidelijke en onderbouwde mening en dat zie ik graag !

Ja, en 'lullen' dat kun je inderdaad :wink:
Vroeger autoverkoper of verzekeringsagent geweest :lol:

Was Fred Bahlau nog bij jou in de zaak geweest?
Ik kwam 'm nog tegen samen met zijn Ambrose-reismakkers.


ma sep 15, 2008 12:06 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo John,

Fred Bahlau is niet meer in de winkel geweest maar heb zondagmiddag wel een half uurtje met hem op het terras gezeten. Schitterende man, super dat hij er was.

Wat betreft mijn verleden HAHAHAHAHAHAAHAHAHA, precies verzekeringen!!

En dat is niet eens een geintje :)
Oh val ik ff door de mand.

Bedankt voor het compliment en ik ben het volledig met je eens dat je het zeker niet altijd overal met elkaar over eens hoeft te zijn. Gezonde discussie is niets mis mee. Het ontbreekt alleen vaak zo ontzettend aan goede argumenten of enige onderbouwing.

Groeten,
De Victoria Vesta adviseur (je weet wel, die graag bij de mensen thuis komt)


ma sep 15, 2008 12:13 pm
John S.
Bericht 
Frank:

Citaat:
Wat betreft mijn verleden HAHAHAHAHAHAAHAHAHA, precies verzekeringen!!

En dat is niet eens een geintje
Oh val ik ff door de mand.


Tja, zo zie je maar dat ik mensen redelijk kan inschatten...Maar ja, dat zal wel door mijn lengte komen; met 2 meter hou je het overzicht.. :lol:

En inderdaad: Fred Bahlau is een indrukwekkende man !


ma sep 15, 2008 12:22 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Maar nog even wat extra info over de beurs. Het aantal deelnemers groeit nog steeds. Er komt dus nog steeds meer bezienswaardigs bij.

Nog even wat leuke extra info:
- Ed Shames van Easy Company is aanwezig op de beurs
- Joe Cicchinelli, 551st Parachute Infantry Battalion is zaterdag aanwezig
- Ray Nagell, 321st Glider Field Artillery, 101st Airborne zal zaterdagmiddag aanwezig zijn
- Ian Gardner, auteur van het nieuw uit te komen boek "Tonight we die as men" zal ook op zaterdagmiddag aanwezig.

Kortom: een aantal zeer interessante mensen om een keer te ontmoeten lijkt me.

Groeten,
Frank


ma sep 15, 2008 1:52 pm
philip reinders
Bericht 
Chips das balen dat ik niet kan want die 321 GFA man had ik graag gesproken of hij nog iets kon en wilde bijdrage aan mijn site


ma sep 15, 2008 2:45 pm
David
Bericht 
Door zeer nare omstandigheden kon ik afgelopen weekend niet in Bastogne zijn. Dit weekend ben ik echter volledig van de partij!!!
Heb er zin in!


di sep 16, 2008 7:34 pm
analyzer
Bericht 
Ben zondag voormiddag naar Bastogne gereden (toch zo een trip van meer dan 150 km) voor de internationale beurs, maar wat ik daar aantrof was toch teleurstellend. :(

Van de +/-40 standhouders die vermeld waren op de website van militaria Bastogne, moest je al goed tellen om aan de helft te komen.

Ik begrijp ook wel dat zulke zaken organiseren niet evident moet zijn, maar mijn gevoel was 'ben ik hiervoor zo vroeg uit mijn bed gekropen'?

Spijtig

Better luck next time


ma sep 22, 2008 10:34 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group