Het is nu vr maart 29, 2024 1:29 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Internationale Militariabeurs Bastogne 20 & 21 September 
Auteur Bericht
Militaria Bastogne
Bericht Internationale Militariabeurs Bastogne 20 & 21 September
Beste Stiwotters,

Militaria Bastogne organiseert dit jaar voor het eerst een geheel nieuwe Internationale Militariabeurs in Bastogne. Deze nieuwe beurs vindt plaats op zaterdag 20 en zondag 21 September in de veemarkt van Bastogne.

De veemarkt van Bastogne is volledig overdekt en voorzien van een goed restaurant en voldoende toiletten.

Het is overigens ook nog mogelijk om standruimte te reserveren. Ook als particulier kunt u bij ons standruimte reserveren om stukken uit uw persoonlijke collectie te verkopen.

De openingstijden van deze beurs zijn als volgt:

Zaterdag 20 september
09.00-17.30 uur

Zondag 21 september
09.00-16.00 uur

Entreeprijs
5 euro per persoon per dag

Parkeerkosten
5 euro per auto

U kunt vooraf uw entreebewijzen bestellen. Dit voorkomt lange wachttijden bij de entree van de beurs (zoals bij andere beurzen vaak het geval is). Bij de toegangspoorten zullen wij het verkeer verdelen in een rij "reserveringen" en "bezoekers".

Om uw entreebewijs direct te bestellen stuurt u een e-mail naar: info@militariabastogne.eu
Geeft u in deze e-mail uw naam, adres, postcode, woonplaats en land op en het aantal entreebewijzen dat u wilt bestellen en voor welke dagen (zaterdag, zondag of beide)

Wij ontmoeten u graag op dit fantastische, nieuwe en internationale evenement!

Voor meer informatie en een lijst van deelnemende handelaren kun je natuurlijk ook onze website bezoeken: www.militariabastogne.eu

Met vriendelijke groet,
Het team van Militaria Bastogne


za aug 23, 2008 10:08 am
Dennis N
Bericht 
Ben wel geinteresseerd geraakt in dergelijke beurzen na Ursel, denk dat ik maar even een kijkje ga nemen, heb nog wat dingen op mijn verlanglijstje staan!


za aug 23, 2008 2:54 pm
Bob
Bericht 
Commerciele beurs beloofd dit helaas. Wat een entreeprijzen, zelfs Ciney is goedkoper. Als je met zijn 2en gaat kost het je 15 euro!!!!!

Bob


za aug 23, 2008 4:12 pm
John S.
Bericht 
Ik wacht op Ciney. Daar heb je alles in één keer !


za aug 23, 2008 4:23 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo Bob,

Wat je zegt klopt helaas niet helemaal. De entreeprijs is op Ciney 8 euro per persoon. Daar zit de parking dan in. Bij ons zit de parking niet inbegrepen omdat ons terrein niet zo groot is als bij de beurs in Ciney. Onze parkeergelegenheden zijn dus niet onbeperkt.

Daarnaast is Ciney dermate groot dat je niet alles op een redelijke manier in één dag kunt bekijken. En in de praktijk duurt Ciney niet eens een hele dag aangezien de meeste handelaren rond 14.00 uur al in gaan pakken.

Met vriendelijke groet,
Frank Slegers
Militaria Bastogne


za aug 23, 2008 4:28 pm
David
Bericht 
Wie gaan er heen? Ik ben er te vinden!
In ieder geval zaterdag. Wellicht zondag ook..


do aug 28, 2008 5:52 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Ja, ikke (geintje natuurlijk).

Maar even serieus. We hebben nog een nieuwe extra. Veteraan Ed Shames, Easy Company, 101st Airborne Division zal ook aanwezig zijn op de beurs voor een kennismaking met de gasten, voor foto's, handtekeningen, etc.

We gaan ook kijken of we een dinnerparty met Ed Shames in Bastogne kunnen organiseren op 20 September. Hapjes, drankjes, een praatje maken en een lezing van Ed Shames over de geschiedenis van Easy Company van circa 1 uur waarna er nog een uur de tijd is om vragen te stellen.

Meer informatie hierover volgt nog. Het aantal plaatsen zal beperkt zijn en meer informatie over reserveringen volgt spoedig.

Groeten,
Frank Slegers
Militaria Bastogne


do aug 28, 2008 6:04 pm
Dennis N
Bericht 
Top Frank, dat is een hele goede aanwinst, zal je verzekeren van veel extra mensen. Op welke dag zal dit plaatsvinden, 20 of 21?


do aug 28, 2008 6:13 pm
John S.
Bericht 
Inderdaad. Klinkt goed Frank.
Toch maar 's kijken of ik ruimte vind in mijn drukke agenda..


do aug 28, 2008 7:02 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo mensen,

De dinnerparty gaat er komen. Het is alleen nog niet duidelijk of het 19 of 20 September gaat worden en wat de kosten zullen zijn. We hebben 50 plaatsen beschikbaar. Vandaag ronden we het overleg met het restaurant af en dan kan ik meer informatie geven.

We werken er ook nog aan om misschien nog andere veteranen aanwezig te laten zijn. Denk hierbij aan 82nd Airborne en 101st Airborne Field Artillery.

Wordt vervolgd...


vr aug 29, 2008 10:01 am
John S.
Bericht 
Frank, wat dacht je van 17th Airborne?


vr aug 29, 2008 11:18 am
Militaria Bastogne
Bericht 
Super maar het moet om veteranen gaan waarbij we het redelijk eenvoudig kunnen organiseren omdat we er al contacten mee hebben en omdat ze al in Europa zijn. Anders worden de kosten namelijk ontzettend hoog.

Wij zijn van mening dat het namelijk geen elitefeestje moet worden omdat een ticket 150 euro per persoon gaat kosten. Dat is wel het geval als we speciaal veteranen over moeten gaan vliegen.

Het is zowiezo best een puzzle want de kosten zijn toch al best hoog (voor ons dan in dit geval) omdat we vluchtkosten moeten betalen, hotelovernachtingen. Wij zijn van mening dat wanneer veteranen dit voor ons doen, wij er met zijn allen voor moeten zorgen dat het hen absoluut niets kost.

Groeten,
Frank


vr aug 29, 2008 11:29 am
John S.
Bericht 
Misschien zijn er wel veteranen van de 17de in de buurt. Ik ga er wel van uit omdat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat er niet ook dit jaar enkelen in de richting van Flamierge gaan, in december.
Ik zal 's polsen bij mijn contactpersonen, als je wilt.


vr aug 29, 2008 11:42 am
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo John,

Bedankt voor je initiatief. Super. Houdt er echter wel rekening mee dat de dinnerparty op 19 en/of 20 September gaat plaatsvinden en niet in December.

De dinnerparty is in ieder geval een go. We moeten nog een paar puntjes op de spreekwoordelijke i zetten maar morgen weet ik waarschijnlijk een compleet programma te geven met de namen van de veteraan of veteranen die aanwezig zullen zijn.

Groeten,
Frank


vr aug 29, 2008 1:57 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Zie ook: Dinner party & Lezing met WW2 veteranen

:wink:


za aug 30, 2008 7:51 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group