Het is nu vr maart 29, 2024 12:16 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 146 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Bastogne Historic Walk: 15 december 2007 
Auteur Bericht
Mr_Flibble
Bericht 
Ik heb me zoals de afgelopen jaren prima vermaakt. De volle 20km weer gedaan en we waren net ter hoogte van Chateau de Rolley to de eerste lui sprongen. Fantastisch om te zien, al was het even schrikken toen enkele inderdaad voor tientalle meters werden voortgetrokken over de grond.

Dit jaar hebben er maar zo'n 6 man van onze twee groepen gelopen, inclusief ikzelf. De rest wil allemaal display doen, jammer eigenlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Helaas alleen maar bewerkte digitale foto's, een van m'n authentieke cameras liet het afweten halverwege het rolletje. Ik heb mogelijk nog een paar goeie op mijn andere camera, maar dan moet ik eerst het rolletje vol schieten ;)


di dec 18, 2007 9:35 am
Maurice1976
Bericht 
PRT schreef:
Heb de eerste series op mijn site staan. (Bastogne Menu nieuwe knop rechtsboven).
Komt meer deze week.
Hoop ook fly-by foto's te ontvangen om te kunnen plaatsen !

http://www.pararesearchteam.com

Groeten,
Don



Kan het zijn dat ik die knop niet vind? [EDIT] GEVONDEN! [/EDIT]


di dec 18, 2007 10:16 am
John S.
Bericht 
Mister Fibble, hele mooie foto's !!!


di dec 18, 2007 11:58 am
sky
Bericht 
Idd erg mooie foto's ( soms is digitaal toch niet altijd beter ) hahaha. maar dit is op zondag aan de Mock Battle te zien. ziet er allemaal goed uit. ook de uniformen zijn alle erg goed. compilmenten.


di dec 18, 2007 5:00 pm
sky
Bericht 
foto's van flyby and para's

Afbeelding

Afbeelding

rest volgt. komen nog voor je Don


di dec 18, 2007 6:45 pm
PRT
Bericht 
Sky: Thanks alvast !

Voor de Rolle DZ jumpers: nieuwe serie pics online (Pre-Jump).

Bastogne 2007 Menu

Groeten,
Don


wo dec 19, 2007 2:09 am
sky
Bericht 
Kan iemand mij even help. Ik ben de naam man deze beste man kwijt. Dacht Cobb. maar Chrisz zei dat ie Frank ..... heet. Nu weet ik het dus niet meer. Wellicht dat iemand weet wie hij is. :oops:

Afbeelding


wo dec 19, 2007 12:05 pm
PRT
Bericht 
Op de site nu ook de foto's van 'in' het vliegtuig en wat foto's van de DZ (Rolle area) en andere landmarks...
Morgen hoop ik aan de jump-pics (vanuit de C-47) te kunnen beginnen.


do dec 20, 2007 12:50 am
T(h)ijs
Bericht 
Mooi PRT, echt mooie fotos :D Kun je misschien ook nog een aantal wallpapers versies maken?


do dec 20, 2007 9:34 am
PRT
Bericht 
Geef maar aan wat voor Wallpaper je wilt hebben, post ik iets vanavond.

Groeten,
Don


do dec 20, 2007 1:42 pm
Maurice1976
Bericht 
Hoe geweldig we het ook allemaal vonden in Bastogne ook het volgende is gebeurd. En dit wilde ik toch graag even onder de aandacht brengen.

LET OP: Niet alle re-enactors moeten we nu over een kam scheren, maar een rotte appel kan het al voor de rest verzieken. Maar het is wel iets dat onder de aandacht gebracht moet worden:

Lees, kijk en huiver:
http://p198.ezboard.com/Do-not-leave-behind-as-a-Thank-You-note/ftriggertimeforumfrm1.showMessage?topicID=9814.topic


do dec 20, 2007 6:11 pm
John S.
Bericht 
Ja, Maurice, ik had er ook al van gehoord. Het achterlaten van vuilnis op de plaatsen waar soldaten zijn gesneuveld of gewond geraakt vind ik NIET acceptabel. En het is al helemaal schandelijk wanneer het hier re-enactors betreft...


do dec 20, 2007 8:19 pm
PRT
Bericht 
http://www.pararesearchteam.com

Hier nog wat foto's UIT de Dakota.

Afbeelding[/url]


vr dec 21, 2007 2:03 am
sky
Bericht 
Jumpmaster schreef:
Ja, Maurice, ik had er ook al van gehoord. Het achterlaten van vuilnis op de plaatsen waar soldaten zijn gesneuveld of gewond geraakt vind ik NIET acceptabel. En het is al helemaal schandelijk wanneer het hier re-enactors betreft...


Idd schandalig. je snapt het gewoon niet. maar goed voorbeeld van die gene die het hebben opgeruimd.


vr dec 21, 2007 10:25 am
PRT
Bericht 
Voor wie geintresseerd is, eindelijk het Bastogne 2007 Menu afgerond;
De Jump (pre-Jump, Riding the C-47, Jumping, Pics from the DZ (incl. groundcrew), Scenes from around Bastogne etc.).

Bedankt voor het inzenden van de fly-by pics, zitten erg indrukwekkende foto's tussen.

Prettig Kerstdagen allen !


http://www.pararesearchteam.com


ma dec 24, 2007 5:06 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 146 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group