Het is nu do maart 28, 2024 3:40 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
[Modelbouwdag bij Stichting Vroege Vogels, 9 juli 2006!] 
Auteur Bericht
Jurrie
Bericht [Modelbouwdag bij Stichting Vroege Vogels, 9 juli 2006!]
Hoi allen,

Een vriend van me (tevens fervent modelbouwer) werkt sinds een tijdje vrijwillig bij "Stichting Vroege Vogels" te Lelystad. De Stichting Vroege Vogels ver/herbouwt en restaureert oude vliegtuigen (voornamelijk vooroorlogs, maar ook een aantal oorlogs) op vliegveld Lelystad en wordt gerund door een aantal vrijwilligers.

Afbeelding

9 juli aanstaande wordt er voor het eerst een modelbouwdag georganiseerd. Hier tonen diverse modelbouwers hun modellen. Ik zal zelf met mn kamaraad ook met een standje staan met onze modellen (en voor de RC liefhebbers: ook nog een demo van bestuurbare tanks[Pershing en King Tiger] en nog een demo van een modelstraalmotor). Ik ben er zelf nog nooit geweest & het is ook voor het eerst dat ze het organiseren, maar ik ben wel benieuwd!

De vliegtuigen die men daar heeft / in restauratie heeft kan je tevens ook bezichtigen. De entree is € 3,50, dit betaal je overigens altijd als je er wil kijken; alleen nu is er ook een modelbouwdag ;), en dat gaat naar de stichting voor het onderhoud van de vliegtuigen.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik hoop dat je ook komt als je even tijd hebt; ik heb er in elk geval wel zin in (ben er zelf ook nog nooit geweest :lol:)!

Nog even wat gegevens:

Afbeelding

MODELBOUWDAG 9 juli te Stichting Vroege Vogels
Vliegveld Lelystad
Emoeweg 20
Lelystad
http://www.vroegevogels.org (hier kan je ook zien welke vliegtuigen ze precies hebben)

Greetz,

Jurrie

PS: Het is naast het Aviodrome, dus eventueel zou je dat ook nog kunnen bezoeken / combineren ;)
PS2: Dit is ook alle info die ik heb :D


ma jul 03, 2006 12:25 pm
Jurrie
Bericht 
Beste mensen,

Het was erg leuk, ondanks dat het niet echt heel druk was (qua stands) maar wel redelijk wat mensen.

Alle vliegtuigen waren te bezichtigen, ik en mn kamaraad hadden modellen meegenomen, LHS stond er, RC vliegers met een simulator en van onze kant ook nog een demo met RC 1:16 tanks en met een modelstraalmotor. Beiden kregen veel bekijks :D.

Hier wat foto's, van wat jullie gemist hebben :twisted: :

Stand van mij en mn kamaraad:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Demo van met een originele rotatiemotor. Spectaculair :shock: !
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Vliegtuigen van de club:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Demo straalmotor:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

RC club:
Afbeelding Afbeelding

Volgende keer wel komen ;), is leuk :D

Greetz,

Jurrie


ma jul 10, 2006 10:44 am
Yvonne Heslinga
Bericht 
Leuke foto's, ik ga volgend weekend:

"2e Jaarlijkse Tweedekker Fly-In
2nd Annual Biplane Fly In
15-16 july 2006"


ma jul 10, 2006 12:06 pm
Jurrie
Bericht 
Ja, dat schijnt ook heel leuk te zijn!

Greetz,

Jurrie


ma jul 10, 2006 8:26 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group