Het is nu di apr 23, 2024 8:49 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Militariabeurs Wavre (België) 
Auteur Bericht
Hobart
Bericht Militariabeurs Wavre (België)
Allemaal,

Ik ben samen met mijn broer een jaar geleden actief geïnteresseerd geraakt door WO2 militaria met als gevolg dat we nu stilaan op gang komen met beurzen te bezoeken ed. Vorig jaar reeds Ciney en Oostende gedaan en echt de moeite maar ik wil iets frequenter gaan. Daarom lijkt Wavre me wel iets, eerste zaterdag van elke maand.

Heeft iemand ervaring met deze beurs? omvang, interessante spullen,...?


wo feb 01, 2006 10:09 pm
Johan WILLAERT
Bericht 
Leuk en gratis!

Af en toe vind je wel iets.... het is trouwens nu zaterdag....

Johan


wo feb 01, 2006 10:12 pm
Hobart
Bericht 
Is het van omvang iets? aantal standen... waarschijnlijk niet te vergelijk met Ciney en Oostende.

Zijn er ook wapens (demil.) te vinden of enkel gericht op insignes enz...? prijzen vallen mee? voor zover we heden nog kunnen spreken van meevallende prijzen :(


do feb 02, 2006 10:06 am
Hobart
Bericht 
Ik neem aan dat de locatie en tijden nog steeds dezelfde is als in 2005?
08.30u - 14.00u
Hall 86 : Manif. agriculture
Avenue Solvay, 5
Zoning Nord de Wavre
B - 1300 Wavre


do feb 02, 2006 10:09 am
racefiets
Bericht 
Het is ale weer een aantal jaar geleden dat ik geweest ben maar het aanbod was toen altijd interessant. En over het aantal standen had ik ook nooit te klagen. Een stuk groter dan antwerpen in ieder geval.


do feb 02, 2006 10:17 am
Hobart
Bericht 
Ben dus vandaag naar Wavre geweest en moet zeggen toch eens de moeite. Heb een K98 bajonet gekocht. Verder in een locaal winkeltje in Wavre nog een Lee enfield bajo gekocht? geproduceerd in US voor UK mooi ding.

Bij deze ook bedankt aan degene die me wat wijzer hebben gemaakt over mijn Garand Bajonet. Ben weeral een tevreden man :)


za feb 04, 2006 8:56 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group