Het is nu do apr 18, 2024 7:47 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
LPLG weekend Spaarnwoude, 
Auteur Bericht
Brian
Bericht 
Meer hierover

http://www.re-enactmentforum.nl/index.p ... topic=1533


di aug 09, 2005 4:39 pm
Ivo van den Akker
Bericht 
Ik ben er zaterdag sowieso bij.....

x


ma sep 19, 2005 11:18 am
svdwal
Bericht 
Ivo,

Ik zal er het hele weekend zijn, grotendeels in het handelaren gedeelte.
Wellicht tot daar,

Sjoerd


ma sep 19, 2005 5:21 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Vind je dat voor iemand die de oorlog niet heeft meegemaakt niet een beetje makkelijk praten dat het na 60 jaar wel moet kunnen.
Jij mag er dan zo makkelijk over denken er zullen nog steeds mensen zijn die zich hier aan storen.


za sep 24, 2005 5:17 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Een goed voorbeeld voor een medewerker van een WOII site, bravo!


za sep 24, 2005 5:29 pm
Ivo van den Akker
Bericht 
Ja ik ben het met Koster eens, ik was er ook gister (zaterdag) en het viel mij heel erg tegen....

2 jaar geleden was ik naar hetzelfde evenement alleen dan in het archeon, toen moestenb de duitse reenactors de kruisen afplakken, daar heb ik begrip voor. Maar de duitsers geheel weigeren vind ik overdreven.....

Je weet dat je dat kan verwachten als je naar zo'n evenement gaat, als het te gevoelig ligt, ga dan niet.....

dat is mijn mening...

Ik vond het evenement heel erg tegenvallen en ging ook lichtelijk gehumeurt na 3 uurtjes weer richting de uitgang.

x
Ivo


zo sep 25, 2005 4:10 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Ik krijg zo stilletjes aan het idee dat bepaalde mensen het wel erg vanzelfsprekend vinden wat er rondom hun allemaal gebeurd... Eerst kreeg fort Eben-Emael al 'de volle lading' omdat we niet 6 dagen in de week open zijn, nu dit weer...

Wij (gidsen, vrijwilligers, re-enactors, ...) doen dit uit hobby, en in plaats van ieder evenement/museum af te kraken... wees blij dat deze musea/evenementen nog kunnen open zijn/plaatsvinden...

Maar ach, ik ga hierbij weer véél te ver offtopic, maar dit moest er toch even uit hoor...


zo sep 25, 2005 9:14 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Hoho Bart, hier zit je er toch echt naast, het is niet zo dat er geen 'Duitsers' waren omdat ze niet wilde of konden komen, maar omdat ze niet mochten komen. Dit keer lag het dus zeker niet aan de mensen die hun hobby uitoefende maar aan de organisatie.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


zo sep 25, 2005 9:31 pm
Profiel WWW
svdwal
Bericht 
Hallo allemaal,

Hiermee direct de opkomende discussie over Duits re-enactment afschietend.
De reden van niet deelnemen aan het LPLG weekend vande Duitse werkgroep heeft ietwat andere, danwel politieke redenen.
Duits re-enactment kan in NEderland, echter hier speeld iets anders.
Bedankt,

Sjoerd


ma sep 26, 2005 6:58 am
Mr_Flibble
Bericht 
De andere WO2-groepen hebben zondagochtend een kleine dienst gehouden voor het wegvallen van onze 'Duitse' kameraden.

Goed om te zien dat alle WO2 re-enactors tegen dit besluit van de organisatie stonden.

Verder was het zeer interessant om eens te zien wat andere groepen zoal deden. Ik was zeer onder de indruk van al het tentoongestelde materiaal. En er heerste een zeer gemoedelijke sfeer. Ik heb mezelf prima vermaakt.

Met geluk heb ik vanavond mijn foto's online.


ma sep 26, 2005 12:00 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Citaat:
maar zou jij even kunnen quoten waar ik 'de volle lading' geef aan dit evenement?


De volle lading op Eben-Emael bedoel ik daarmee, dat is duidelijk...


ma sep 26, 2005 5:46 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group