Het is nu do maart 28, 2024 4:49 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Opendeurdag Centraal depot Legermuseum België 
Auteur Bericht
crossbow
Bericht Opendeurdag Centraal depot Legermuseum België
Hallo iedereen,

Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum en ik weet niet of de heren webmasters dit goed vinden. Maar dit evenement wil ik jullie toch niet onthouden. Vooral omdat er vrij veel WO2 voertuigen in de collectie zitten:

Op 19 juni 2005 organiseert het Koninklijk Legermuseum van België een opendeurdag in het Centraal depot van het Koninklijk Legermuseum te Kapellen (voor de NL: halfweg tussen Bergen-op-Zoom en Antwerpen). Dit gebeurd i.s.m. de vrijwilligers van het Tankmuseum.

Die dag zal je een deel van de collectie (van ong. 300 voertuigen) kunnen aanschouwen. Tevens worden er demonstraties gegeven van tanks en authentieke militaire voertuigen. Verder is er nog wat randanimatie zoals een springkasteel, een Paratoren, een tentoonstelling van schaalmodellen, enz...

Wat je ongeveer kan verwachten kan je zien op de site van de vrijwilligers:

http://tankfreak.tripod.com/(let op! pop-ups)

En houdt ook de site van het Legermuseum in de gaten voor praktische info (uren, toegangsprijs, e.d.)

http://www.klm-mra.be

Heb je nog vragen laat dan maar iets weten.

Kris

Als deze post niet binnen de forum regels valt,laat dan iets weten, dan verwijder ik hem wel weer


do apr 21, 2005 12:03 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Zeker welkom dergelijke informatie. Zal het evenement aan de STIWOT (beurs)agenda toevoegen :wink:.


do apr 21, 2005 1:14 pm
Profiel
Danny Wennekes
Bericht 
Ik heb afgelopen weekend aldaar het genoegen mogen hebben om alvast van een voorproefje te kunnen genieten. Het is voor de geïnteresseerde in (WOII) voertuigen meer dan de moeite waard. Ze hebben een enorme collectie.


di mei 10, 2005 10:43 pm
crossbow
Bericht 
Officiële aankondiging

Afbeelding


ma jun 06, 2005 12:12 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group