Het is nu vr maart 29, 2024 3:48 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Engelse sigaretten kaartjes(onderscheidingen) 
Auteur Bericht
Philip,ABRG
Bericht Engelse sigaretten kaartjes(onderscheidingen)
Niet zo lang geleden een serie van 50 kaartjes gekocht een leuke serie met een kleine omschrijving mbt tot de verschillende medailles


zo nov 07, 2004 2:27 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Misschien foto's ???


zo nov 07, 2004 2:28 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
Ik zal er een paar naar Barry sturen, alle 50 wordt een beetje te veel


zo nov 07, 2004 2:35 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Nou, vooruit, omdat Ben ze zo graag wil zien :wink: :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zeer leuke items trouwens. Ik zou bijna jaloers worden.


zo nov 07, 2004 4:35 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
En weer bedankt Barry


ma nov 08, 2004 12:20 pm
Philip,ABRG
Bericht 
8)


di nov 09, 2004 1:31 am
Hans
Bericht 
Philip, als je deze kaartjes meeneemt naar de Stiwot-meeting, zou ik ze eerst even goed catalogiseren en vervolgens verzekeren. Er lopen er bij ons een paar rond ........ :wink:

Even serieus, een hele mooie en aparte collectie en ik zou ze graag tijdens de komende meeting eens goed willen bekijken.


di nov 09, 2004 8:28 am
Philip,ABRG
Bericht 
8)


di nov 09, 2004 2:14 pm
Hans
Bericht 
Philip, ik heb de desbetreffende kaartjes tijdens de afgelopen meeting bekeken en ik moet je zeggen dat dit een hele mooie serie is. Waarschijnlijk ten overvloede, maar vergeet je niet voor Ben en mij nog eens te informeren naar meer van deze setjes ? Nogmaals bedankt voor de te nemen moeite, je zal ons er enorm blij mee maken, ik heb ze namelijk ook al op mijn Sinterklaas- en/of Kerstlijstje gezet. :wink:


di nov 30, 2004 5:18 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Alistair is in Engeland/Schotland al op zoek Hans, hij zou hier en daar eens rond kijken en vragen, zodra hij iets weet dan hoor Ben en jij het.


di nov 30, 2004 5:24 pm
Hans
Bericht 
Oké Philip, enorm bedankt en vandaar ook dat ik postte 'waarschijnlijk ten overvloede' :wink:


di nov 30, 2004 5:28 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Bericht uit Schotland, waarschijnlijk deze week 2 complete series,te pakken


di nov 30, 2004 10:39 pm
Hans
Bericht 
Zeer goed nieuws Philip, waarvoor onze hartelijke dank. Mocht je t.z.t. meer informatie hebben, laat ons dan even weten hoe we dit (financiëel) het makkelijkst kunnen afhandelen.


di nov 30, 2004 10:49 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Heren de kaartjes (2sets) zijn onderweg naar Nederland, zodra ze binnen zijn zal ik een pm zenden ivm met de kosten, deze vallen net onder de 300 euro :twisted:


wo dec 22, 2004 1:42 pm
Hans
Bericht 
Philip, enorm bedankt en we horen wel van de financiële schade. Overigens, wat is jouw definitie van het woord 'net' ? :?


wo dec 22, 2004 1:50 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group