Het is nu vr maart 29, 2024 1:32 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Wheels ruilbeurs 
Auteur Bericht
PoppyBooks
Bericht Wheels ruilbeurs
Zondag 27 februari 2010 (morgen dus)
Begin: 10.30
Plaats: Museumpark "Bevrijdende Vleugels", Sonseweg 39, 5681 BH Best
Toegang tot de beurs gratis, museum is echter gesloten (tot 1 april)

U kunt hier terecht voor:
- Onderdelen van militaire voertuigen
- Boeken, documentatie
- Militaria
- Static show van voertuigen 1940 - 1975

Ik zal er in ieder geval zijn http://www.poppybooks.nl


za feb 26, 2011 5:26 pm
PoppyBooks
Bericht 
Dit jaar was de beurs verdeeld over diverse gebouwen.
Vorige jaren was de beurs in het gebouw van de brasserie en het eerste gebouw aan de linkerzijde van binnenkomst. Was dit jaar helaas niet mogelijk. Ik kan mij ook voorstellen als mensen zeggen dat het dit jaar een rommeltje was.
Stond zelf in het 1e witte gebouwtje, vlak bij de speaker met de jaren 60/70 muziek. Niet ideaal, maar toch niet te klagen gehad over bezoekers/klanten. Had al een groot stuk canvas met de naam Poppy Books aan de buitenzijde aan het hek bevestigd.
Hopelijk volgend jaar beter.

Wat betreft het eindtijdstip.
In mijn agenda had ik aangegeven 15.00 uur.
Dat het al eerder inpakken was, zal zeker ook met het weer te maken hebben gehad. Was het mooi weer geweest, waren de bezoekers langer gebleven, was er later ingepakt.
Het is echter niet vreemd dat bij evenementen of (militaria)beursen het eind tijdstip niet gehaald wordt. Jammer genoeg. Ook al wordt er "gedreigd" met sancties (volgende keer uitsluiting van deelname bv.), het inpakken begint al vaak ver voor (1-2 uur) het einde. Dit geeft dan al snel de indruk dat de beurs voorbij is. Dit is niet prettig voor mensen die denken in het laatste uur nog gezellig langs te komen. :cry:

@Comu.
Volgende maand (20 maart) herkansing op de ruilbeurs van KTR in Breda. :idea:


zo feb 27, 2011 8:43 pm
Dennis N
Bericht 
Ik heb hier nog een complete serie van L. de Jong liggen die weg mag, of zoek je die niet? ;-)


ma feb 28, 2011 1:45 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group