Het is nu di apr 16, 2024 8:02 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
theofiel jespers 
Auteur Bericht
da-jerre
Bericht theofiel jespers
besten,

mijn overgrootvader vocht in WOII maar ik weet eigenlijk niets over zijn eenheid, kunnen jullie mij hierbij helpen?

er staat op zijn militair dossier 2 dingen, op 18 mei 1937 zat hij bij de Overseiningstroepen.
dan is hij nog een paar keer opgeroepen geweest en op 19 mei is hij met zijn eenheid naar Frankrijk getrokken.

kunnen jullie mij helpen?

alvast bedankt


vr apr 02, 2010 11:17 am
Guy
Bericht 
Hallo,

Theofiel Jespers waar was die van afkomstig ?

Mijn vrouw noemt echter ook Jespers met haar familienaam

Groeten

Guy


zo apr 04, 2010 6:22 pm
da-jerre
Bericht 
theofiel jespers is geboren in 1917 te Antwerpen

dan is hij naar Eppegem komen wonen en dan is hij gaan wonen met zijn vrouw in Houtem te Vilvoorde.

komt dit overeen?


zo apr 04, 2010 7:03 pm
Guy
Bericht 
De grootvader (Edward Jespers) van mijn vrouw is in Schaarbeek geboren
Verhuist

Was verhuist in de jaren 20 naar Everberg (Kortenberg) Heeft zijn legerdienst gedaan in 1929 Was ook nog krijgsgevangen in 1940

De kans dat het van kort bij familie was is klein, misschien zoon van een kozijn of iets dergelijks zou kunnen, maar zover gaat mijn kennis niet over de grootvader van mijn vrouw en diens ouders en familie niet

Groeten

Guy


zo apr 04, 2010 8:14 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group