Het is nu do maart 28, 2024 1:29 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Wanseekonferenz en Jodenvervolging 
Auteur Bericht
paul van de weg
Bericht Re: Wanseekonferenz en Jodenvervolging
Natuurlijk intern


wo mei 02, 2012 3:45 pm
sauerkraut
Bericht Re: Wanseekonferenz en Jodenvervolging
Ook dan blijft het een onzinnig voorstel.
Stiwot mag geen doorgeefluik worden voor foute sites.


wo mei 02, 2012 4:05 pm
paul van de weg
Bericht Re: Wanseekonferenz en Jodenvervolging
Laat ik dan weer terugkomen op een eerdere bijdrage van mij. Ik had een citaat in mijn Duitse forum gegeven. Na veel heen en weer geschrijf vroeg mijn opponent, een goede bekende van mij, om de bron.
Toen ik die noemde, moest hij hartelijk lachen en zei mij, dat het een bruine site was.

Als je bij die site kijkt, schat ik dat zo'n 50 procent van de bijdragen absoluut neutraal is. Laat 40 procent dan nog eens "vakkundig gecamoufleerd" nazifreundlich zijn. Dan is het eigenlijk bij slechts 10% van de bijdragen duidelijk te merken.

Ik geef je op een briefje dat veel mensen absoluut niet weten dat die site bruin is. Net zo min als ik het van die door mij eerder geciteerde site wist.

Een rechts-extreem persoon, ja, die weet ze vrijwel allemaal te vinden, denk ik. Net zoals een extreem linksgericht persoon van de meeste marxistisch getinte sites de adressen heeft.
Van iemand die noch het een noch het ander is kan en mag je niet verwachten dat hij ze (allemaal) kent. Bovendien heeft hij een dubbel probleem. Hij moet zowel bruine als rode adressen kennen.
Alleen als je b.v. een hakenkruis of een hamer en sikkel ziet, ben je direct gewaarschuwd. Maar anders...


wo mei 02, 2012 4:33 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht Re: Wanseekonferenz en Jodenvervolging
Zo'n lijstje lijkt me ook niet zo effectief, maar je kunt via Google of Wikipedia vaak al veel te weten komen over bepaalde sites. Check ook altijd wat de doelstellingen zijn van de site, wie erachter zitten en naar welke bronnen verwezen wordt. Bronkritiek dus.

M.b.t. Holocaustontkenning bevat dit artikel veel info: http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_denial

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


wo mei 02, 2012 10:17 pm
Profiel WWW
Harro
Bericht Re: Wanseekonferenz en Jodenvervolging
De eenvoudigste oplossing is vaak om even iets verder te zoeken via google. Neem nu als voorbeeld die tabellen die je aanhaalde van Martin Hohmann en Germar Rudolf. Die laatste kende je al dus je had kunnen weten waar je aan toe was want zijn naam staat er gewoon erbij. Hohmann is een kwestie van intoetsen bij google en je krijgt onmiddellijk een aantal duidelijke, betrouwbare links. Zo ook met de IHR, even googlen en je weet wat je voor je hebt.


wo mei 02, 2012 10:36 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group