Het is nu za apr 20, 2024 12:40 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
De pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet,USA vs. Duits 
Auteur Bericht
ErnstJan
Bericht 
waarom doe je dit niet via een pm? dit staat zo gezellig naar andere bezoekers die misschein zitten na te denken om lid te worden :mrgreen:


wo jul 13, 2005 11:41 am
Einstein
Bericht 
Omdat ik wel vind dat een ander dit ook mag lezen, daar dit niet de eerste keer is, en zo'n vervelende post heb ik toch niet van gemaakt?


wo jul 13, 2005 11:44 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Einstein schreef:
@Wilco_Vermeer:

Eerst een heel verhaal posten over het off-topic posten dat slechts voorbehouden is aan donateurs, en dan weer verwijderen?

Hoho, het is zeker niet zo dat het voor donateurs toegestaan is off-topic te posten, het is slechts zo dat er voor donateurs een besloten Forumonderdeel bestaat waarin men het in het "café" over van alles en nog wat kan hebben :wink:.


P.s. Ik zal dit topic nog even openlaten om [USER]Einstein de gelegenheid te geven hierop te reageren en voor mezelf een passende sluitingspost te verzinnen. Dit topic zal namelijk gesloten worden omdat het toch niet meer gaat lukken on-topic te komen en ik de discussies die hier nu gevoerd worden liever in speciaal daarvoor geopende topics voer.


wo jul 13, 2005 12:01 pm
Profiel
Einstein
Bericht 
Mmm, het topic mag van mij ook wel dicht.
De ergens hierboven door mij beloofde url voor de mooie foto's heb ik maar in een eigen topic gestopt.

Voor de geinteresseerden, je kan ze hier vinden:

http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=3698

Grt

Einstein

8)


wo jul 13, 2005 12:18 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Okay, aangezien het STIWOT Forum sinds de veranderingen op 1 januari 2005 nogal gegroeid is, is het misschien goed om toch eens te gaan peilen wat de aanvullende wensen van de forumbezoekers zijn.

Natuurlijk zal ik dit eerst moeten overleggen met de moderatorgroep en het STIWOT Bestuur en dit zal dan ook wel wat tijd in beslag nemen. Heb dus enig geduld aub.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

Met vriendelijke groet,
Barry van Veen


wo jul 13, 2005 12:36 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group