Het is nu do maart 28, 2024 1:29 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ] 
Polen 
Auteur Bericht
leandro
Bericht Polen
Tekende Polen eigenlijk een overgave na de verovering van Warscahau?


za mei 07, 2005 9:08 pm
robbbbbbbbie
Bericht 
Als ik het goed heb, vochten kleinere groepen Poolse soldaten nog langer door. Maar zoals je begrijpt kun je dat niet lang volhouden.

Als ik het goed heb duurde het na het bombardement en de verovering van Warschau nog ongeveer een week voordat de overgave werd getekend.


zo mei 08, 2005 9:27 am
leandro
Bericht 
Citaat:
Als ik het goed heb duurde het na het bombardement en de verovering van Warschau nog ongeveer een week voordat de overgave werd getekend.


Ik weet het niet,want de regering vluchtte en ook de generale staf en enkele legers.


zo mei 08, 2005 8:20 pm
Harro
Bericht 
Enkele complete legers zijn gevlucht?


zo mei 08, 2005 9:13 pm
ErnstJan
Bericht 
Gustav schreef:
Enkele complete legers zijn gevlucht?


ja het Poolse leger vandaar ook de makelijke intocht voor de russen en duitsers....







:shock:






wist niet dat de Polen meer legers hadden?


wo mei 11, 2005 7:51 pm
Harro
Bericht 
Het hele Poolse leger ging er vandoor???? Bron?


wo mei 11, 2005 7:53 pm
Frank
Bericht 
Een miljoen man op de loop zou wel aparte plaatjes opleveren.... 8)


wo mei 11, 2005 7:56 pm
ErnstJan
Bericht 
ErnstJan schreef:
Gustav schreef:
Enkele complete legers zijn gevlucht?


ja het Poolse leger vandaar ook de makelijke intocht voor de russen en duitsers....







:shock:






wist niet dat de Polen meer legers hadden?


ok voor de gene voor die het niet begrijpen dit berichtje was als grapje bedoelt. Ik ben me der bewust van dat de Polen zich juist krijdhaftig hebben verweerd tegen de duitsers.


wo mei 11, 2005 7:58 pm
ErnstJan
Bericht 
Gustav, weet jij ook waar deze foto genomen is? en zowiezo werden der eigenlijk veel krijgsgevangenen gemaakt en hoeveel doden vielen der aan Duitse zijde bij de inval?


wo mei 11, 2005 7:59 pm
Harro
Bericht 
Interessant. 1939: Polen met hun Duitse krijgsgevangenen (bron: forum.axishistory.com)

Afbeelding


[edit barry] formaat van de afbeelding aangepast aan max. formaat van 600px [/edit]


wo mei 11, 2005 8:01 pm
ErnstJan
Bericht 
ErnstJan schreef:
Gustav, weet jij ook waar deze foto genomen is? en zowiezo werden der eigenlijk veel krijgsgevangenen gemaakt en hoeveel doden vielen der aan Duitse zijde bij de inval?


heb jij die foto nog weer verwijderd en toen weer teruggeplaatst want eerst stond dit berichtje onder jouw foto en nu der boven :roll:


wo mei 11, 2005 8:07 pm
Harro
Bericht 
ErnstJan schreef:
Gustav, weet jij ook waar deze foto genomen is? en zowiezo werden der eigenlijk veel krijgsgevangenen gemaakt en hoeveel doden vielen der aan Duitse zijde bij de inval?

Geen idee, maar er is een stevige discussie over op ahf:

http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?t=77163


wo mei 11, 2005 8:10 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group