Het is nu do maart 28, 2024 10:56 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Naam KOSB verdwijnt 
Auteur Bericht
Philip,ABRG
Bericht Naam KOSB verdwijnt
Door bezuinigingen in het Engelse leger verdwijnt het Kings Own Scottish Borderers, ze worden ingedeedl bij de Royal Scots

Ook het al samengevoegde Dorset en Devonshore Regiment worden opgedeeld bij een andere eenheid


vr dec 17, 2004 2:45 am
ErnstJan
Bericht 
spijtig om te horen.
bedoel das toch een naam met een behoorlijke geschiedenis.


vr dec 17, 2004 10:41 am
Philip,ABRG
Bericht 
Ook het South Staffs moet er aan geloven, en het 1st Para Bataljon, wordt waarschijnlijk een support eenheid van de Special Forces blijft dus wel bestaan maar in een andere vorm.


vr dec 17, 2004 3:40 pm
reezer
Bericht 
Overal wordt er in het leger bespaard deze dagen behalve in America dan toch wel spijtig inderdaad dat deze naam verdwijnt


vr dec 17, 2004 6:25 pm
Hans
Bericht 
Persoonlijk vind ik dit hele trieste beslissingen. Hiermee gaan toch een hele hoop en vaak eeuwen-oude tradities verloren.


vr dec 17, 2004 6:38 pm
Danny Wennekes
Bericht 
Ik sluit me aan bij de eerdere sprekers. De gevolgen van dergelijke maatregelen blijven triest.

Heel vaak verliezen ex leden van deze eenheden ook hun "thuis" als het gaat om zaken zoals verbondenheid met hun eenheid, kameraadschap met ex regimentsgenoten etc. Doordat eenheden worden opgeslokt in andere, vaak grote, regimenten, verliest men de connectie.....spijtig ! erg spijtig !


vr dec 17, 2004 6:52 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group