Het is nu do maart 28, 2024 4:35 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
wat gebeurde in de buurt van margraten 
Auteur Bericht
gertruda
Bericht wat gebeurde in de buurt van margraten
ik weet niet wat er is gebeurd in banholt en in de hoek van margraten.
kan iemand vertellen welke duitse eenheden er waren en heb gezien het deutsche wehrkunde archief maar hoe kom ik aan die gegevens wapens uniformen.


di feb 10, 2009 11:10 pm
RainbowRob
Bericht 
Waar zoek je precies na? Er zijn wel een aantal boeken geschreven over de oorlog in Limburg maar wt zoek je precies?


wo feb 11, 2009 3:35 pm
Richard1976
Bericht 
Hier (klikken) kan men je misschien ook wel verder helpen.


wo feb 11, 2009 5:15 pm
gertruda
Bericht 
hallo bob,

ik ben al jaren op zoek naar het verhaal achter de dood van een soldaat die in de buurt van banholt is gevonden.
het is een gevoelig onderwerp het is een duitse soldaat, maar wie kan vertellen wat er is gebeurd.


wo feb 11, 2009 7:22 pm
gertruda
Bericht 
Richard1976 schreef:
Hier (klikken) kan men je misschien ook wel verder helpen.
hallo bob,

ik ben al jaren op zoek naar het verhaal achter de dood van een soldaat die in de buurt van banholt is gevonden.
het is een gevoelig onderwerp het is een duitse soldaat, maar wie kan vertellen wat er is gebeurd.


wo feb 11, 2009 7:23 pm
Dennis N
Bericht 
Gertruda, de kans dat je hier iemand vind die meer weet over het gebeuren waarnaar je refereert is heel klein. Als ik jou was, zou ik toch echt meer de richting zoeken van de lokale media.


wo feb 11, 2009 11:23 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group