Het is nu do maart 28, 2024 10:00 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Opname 12 in 40 Canvas aflevering 7 ? 
Auteur Bericht
reinaart
Bericht Opname 12 in 40 Canvas aflevering 7 ?
Heeft iemand de aflevering van deze serie die gisteren en eergisteren op Canvas werd uitgezonden toevallig opgenomen? Mijn opname van gisteren is mislukt (recorder niet goed ingesteld)maar ik ben zeer geïnteresseerd in de beelden (flits) van een Duits gemechaniseerd kanon (Marder III M) die even te zien waren (niet meer dan een seconde schat ik :wink: ). Ik zou het op prijs stellen als iemand van de bewuste frames (2 of 3) een screen grab kan maken. De beelden (ik neem aan van een amateurfilmpje) verschenen vrij snel na de bekende beelden van de bevrijding van Brussel (brandende Paleis van Justitie). De Belgische versie van "uitzending gemist" levert niets op omdat je daar een abonnement voor moet hebben. Ik realiseer me dat dit een onredelijk verzoek is :mrgreen: .

edit: deze Marder III opname uit Eeklo (voorjaar 1944) is ongeveer uit dezelfde hoek genomen :

Afbeelding


Groet,

Arjan


vr apr 10, 2015 10:34 am
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht Re: Opname 12 in 40 Canvas aflevering 7 ?
Hou deze pag. in het oog
https://www.youtube.com/results?search_query=12+in+40+

_________________
Ni dieu, ni maitre


vr apr 10, 2015 2:21 pm
Profiel
reinaart
Bericht Re: Opname 12 in 40 Canvas aflevering 7 ?
Hartelijk dank voor de link Jean, kwestie van even geduld hebben zo te zien.

Groet,

Arjan


za apr 11, 2015 10:11 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group