Het is nu vr maart 29, 2024 6:38 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Wie is met wat bezig? 
Auteur Bericht
IA002
Bericht Wie is met wat bezig?
Wie is er bezig met het bouwen van een model of dioramma en zoja, welk/waarover ?


do aug 19, 2004 4:44 pm
101st_Overlord
Bericht 
ik ben nergens mee bezig ik heb weleens een paar vliegtuigjes gebouwd maar verder ben ik niet gekomen


do aug 19, 2004 4:52 pm
OmErta
Bericht 
Ben bijna klaar met mij Panzer 3 uitv L en ga hierna beginnen aan een Stug 4O Ausf G verder ben ik ook aan het nadenken over een diorama maar ben er nog niet uit.
natuurlijk staat er op het programma nog steeds een groot diorama van de landing in normandie maar voor ik daaraan begin zou ik graag een beetje ervaring hebben dus daar kan je nog enkele jaartjes op wachten :?

grtz alex


do aug 19, 2004 5:06 pm
Bart Geraerts
Bericht 
ben nog bezig met de afwerking van de Sd.Kfz 234/2 PUMA, en daarna, sja, dat zien we nog wel :)


do aug 19, 2004 6:10 pm
Mario
Bericht 
Ben voorlopig met een Ducati 916 (1/12) en een Airbus A321 (1/200) bezig :P , maar zal daarna waarschijnlijk eens een sdkfz 251/1 en een Tiger I met interieur proberen te maken of anders een Semovente 40-75/18 (alle 1/35).


do aug 19, 2004 6:17 pm
Davide
Bericht 
afwerking van men greyhound :D :D


do aug 19, 2004 6:54 pm
Jurrie
Bericht 
Bezig met:

- Lakken + afwerken van Me-163
- T-60 lakken
- Type 59 Chinese tank 1:35, net mee begonnen
- Af en toe met een Me-410 1:72


Jurrie


do aug 19, 2004 8:00 pm
StrangeWar
Bericht 
-struiken en een boompje maken
-stukje stoep schilderen
-nog een van die zoveele andere basis jes in elkaar knutselen
maar aan de fig. kom ik nooit :?


vr aug 20, 2004 3:38 pm
Gregory
Bericht 
Ja ik ben gek op bouwpakketjes ik heb er een stuk of 20 gemaakt. :D

heel leuk


vr aug 20, 2004 3:40 pm
Jurrie
Bericht 
Gregory schreef:
Ja ik ben gek op bouwpakketjes ik heb er een stuk of 20 gemaakt. :D

heel leuk


Met welke ben je nu bezig dan:P:D??

Jurrie


vr aug 20, 2004 3:53 pm
Gregory
Bericht 
Hij is van Tamiya.
En heet 7.5cm Anti tank gun Pak 40 (L46)
Met drie duitsers er bij

Kijk maar zo ziet de hoes eruit (het plaatje is van het internet gehaald maar ik heb hem echt.)

www.happyhobby.com/hobb_html/images/tam ... 135047.jpg


vr aug 20, 2004 4:01 pm
Jurrie
Bericht 
Ow cool, een vriend van mij is met dezelfde bezig.

Ik heb zelf ook nog een kannonnegie liggen van Tamiya, zo'n kleinere PAK

Greetz,

Jurrie


vr aug 20, 2004 7:16 pm
Gregory
Bericht 
Je bedoeld de 3.5 Cm Anti tank pak. Bedoel je die?

www.militaryhobbies.com/custom/product/tm35035sm.jpg


vr aug 20, 2004 9:39 pm
Jurrie
Bericht 
Jaaaa, precies die!

Jurrie


za aug 21, 2004 11:25 am
Robert Blokker
Bericht 
Ola Mensen

Doordat ik op dit moment heel veel werk te doen heb is de modelbouw maar ff op het lage pitje gezet en doe ik op dit moment nog maar heel weinig. De Opgravingsdio waar ik aan werk heef een grondige operatie nodig aan het grondwerk en daar moet ik eerst de moed voor vinden om het te doen.

Verder ben ik bezig met figuurschilderen waaronder een heel mooi figuur van Micheal Roberts. Een Amerikaanse Para van het 101ste in de Ardennen die een Bazooka vasthoudt in de schaal 54 mm. Schitterend figuur geweldig gegoten super detail en een vooruitgang van wel 3 streken verf per dag. Dus... Ergens in 2005 heb ik er wel foto`s van als het op deze manier doorgaat

Verder heb ik nog een Opel Blitz staan die moet worden afgemaakt is al helemaal gespoten alleen moet het nog even afgebouwt en geweathered worden plus dat ik nog een lading van ongeveer 70 Jerrycans moet schilderen voor dat ding.

Dat was het wel weer ff

Greetz Robert


za aug 21, 2004 3:58 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group