Het is nu do maart 28, 2024 8:49 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Infanteriebrigade Rumbeke 
Auteur Bericht
slurf
Bericht Infanteriebrigade Rumbeke
Beste,

Mijn grootvader was oorlogsvrijwilliger en heeft in de laatste maanden van de tweede wereldoorlog gediend in de Infanteriebrigade Rumbeke. Hiervoor is hij naar Ierland gegaan om dan na een tussenstop te UK naar Belgie en Duitsland gegaan.

Zijn er mensen die hier meer kunnen over vertellen of die mensen kennen die ook in deze brigade heeft gediend?

Alvast dank


di mei 12, 2009 3:19 pm
Guy
Bericht 
Hallo Slurf,

aangezien ik nieuw ben op dit forum zal je misschien al iets gevonden hebben.
Maar ik zal U een link geven waar U iets kan vinden over de infanterie brigade

http://www.be4046.eu/Rumbeke.htm

groeten

guy


zo feb 21, 2010 6:19 pm
Bart Geraerts
Bericht 
De grootvader van mijn vriendin zat ook bij de brigade Rumbeke :)


di feb 23, 2010 7:23 pm
struyf
Bericht 
Ik heb gehoord dat Nonkel Bob tijdens z'n legerdienst ook in Ierland heeft gezeten...


di feb 23, 2010 11:44 pm
Marie-Jeanne
Bericht 
Mijn vader was bij de brigade Rumbeke en is onlangs gestorven. Ik wil nu naar Larne in Noord Ierland om iets meer te weten te komen. Is er iemand die daar ook familieleden heeft gehad. Hij vertelde me dat hij daar amnnen van Antwerpen had ontmoet die allemaal muzikanten waren, maar hij had zijn instrument moeten achterlaten... zijn naam is Jef (Joseph) Musch. Graag hoor ik van iemand

zijn dochter,
Marie-Jeanne


za jul 09, 2011 5:50 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group