Het is nu vr maart 29, 2024 8:40 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Onbekend embleem of onderscheiding 
Auteur Bericht
senders221
Bericht Onbekend embleem of onderscheiding
Hallo,

Ik heb van mijn opa een doosje gekregen met verscheidende spulletjes uit de 2e wereld oorlog. Nou zat onderstaand embleem of onderscheiding er ook bij. Ik weet echt niet wat het is. Het is een gouden rand met daarin een ooievaar lijkt het wel. En als je het tegen je wang aan houdt voelt het helemaal koud aan. Daar aan kun je dus merken dat het echt. Wie kan mij op weg helpen. Alvast bedankt :D

Ik weet dat het erg onduidelijke foto's zijn maar hopelijk kan iemand mij op weg helpen want ben zeer benieuwd. Maar ik heb begrepen dat het om een redelijk zeldzaam stuk gaat.

Afbeelding

Afbeelding


za jul 19, 2008 1:28 am
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Ik kan er echt he-le-maal niks van maken.. Waarschijnlijk is het de moeite waard om even wat betere foto's te maken! :wink:

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


za jul 19, 2008 7:08 pm
Profiel WWW
Pieter F
Bericht 
Frank M schreef:
Waarschijnlijk is het de moeite waard om even wat betere foto's te maken! :wink:

Het lijkt me in dit geval gewoonweg noodzakelijk, op deze foto's is vrij weinig te herkennen.


za jul 19, 2008 9:28 pm
Rudi
Bericht 
Kan je opa er niet iets meer over vertellen?
Waarom zou het om een redelijk zeldzaam stuk gaan en en zou het een Nieuw Zeelands of Australisch embleem kunnen zijn?

Een paar duidelijke foto's zou inderdaad wel helpen.


za jul 19, 2008 10:28 pm
senders221
Bericht 
Ik zou graag willen dat mn opa er iets over kon vertellen maar hij is er helaas niet meer :(

Toen sprak ik iemand van de familie en die wist er een heel klein beetje vanaf en zei dat het om een vrij zeldzaam stuk ging maar verder ook niets..

Ik zal is proberen betere foto's te maken.

Maar er staat in het midden een ooievaar.. meer is er eigenlijk ook niet op te zien;) maar zal betere foto's maken.


zo jul 20, 2008 12:52 pm
senders221
Bericht 
IK zou nog even een foto uploaden.. Maar ik krijg er echt geen mooie van. Dit is eigenlijk wel het beste wat ik ervan kan maken.

Afbeelding

Ik hoop dat iemand er wat mee kan.

Alvast bedankt


ma jul 21, 2008 6:38 pm
senders221
Bericht 
Kan niemand mij helpen :( ?


di jul 22, 2008 9:46 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group