Het is nu do maart 28, 2024 11:06 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Campings Normandie 
Auteur Bericht
In$@ne
Bericht Campings Normandie
Ik was van plan om eind augustus dan eindelijk eens naar Normandie af te reizen om het een en ander te gaan bekijken. Graag wilde ik weten of er mensen zijn die suggesties hebben voor wat betreft campings die een beetje centraal gelegen zijn, zodat alle bekende dingen (stranden, St, Mere Eglise, etc.) vrij makkelijk te bezoeken zijn.

Alvast bedankt!


do jul 29, 2004 3:21 pm
marcel
Bericht 
kijk hier eens op hebben tessa en ik ook gezeten . in en rondom het kasteel is zwaar gevochten op 6 juni 1944 tussen duitsers die er een commandopost hadden en eenheden van de 101e airborne, Colonel Johnson van de 501 pir is hier ook geland. www.bellenau.com

marcel jans


do jul 29, 2004 9:38 pm
seabee
Bericht 
Ik ben rond 6 juni op de camping municipal in bayuex geweest, of zoiets, in ieder geval is dit de stadscamping. Erg dichtbij de mullbery havens en goed centraal tussen de stranden. camping is goedkoop en schoon. En op 500 m van mcdonald :D :D Tip bezoek het oorlogsmuseum in bayuex.
hier nog een link met diverse d-day musea http://www.atlantikwall.net/museums_fr_ ... uement.htm


di aug 03, 2004 11:17 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group