Het is nu di apr 23, 2024 11:09 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
bommenlijntje Wolfheze-Fliegerhorst Deelen. 
Auteur Bericht
Philip,ABRG
Bericht 
8)


do feb 09, 2006 8:56 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ohw even gemist.
:oops:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do feb 09, 2006 9:03 pm
Profiel WWW
maxbo3
Bericht 
Hett boek van Cor janse "blik omhoog", is dat gewoon verkrijgbaar in de reguliere boekhandel? :?


do feb 09, 2006 9:45 pm
IA002
Bericht 
In Oosterbeek en Airborne Museum te krijgen.... Weet niet of ze nog alle delen hebben (andrs vraag ik het Cor wel of hij nog delen heeft staan op zolder)


za feb 11, 2006 10:52 am
Philip,ABRG
Bericht 
Wilco_Vermeer schreef:
Ohw even gemist.
:oops:


Zeggen ze altijd bij de NS :twisted: :twisted: vandaar dat ze nooit op tijd rijden :twisted: :wink:


za feb 11, 2006 11:28 am
Philip,ABRG
Bericht 
maxbo3 schreef:
dat boek van Cor janse "blik omhoog" is dat gewoon verkrijgbaar in de reguliere boekhandel? :?


Ik dacht dat deel 1 was uitverkocht


za feb 11, 2006 11:29 am
Avatar gebruiker
Jeroen Niels

Geregistreerd:
do apr 01, 2004 6:58 pm
Berichten: 684
Woonplaats: Arnhem
Bericht 
Deel 1 en 3, en ook de index zijn nog te koop in het Airborne Museum. Deel 2 niet meer, maar die heb ik dubbel :lol: . Dus als je interesse hebt kun je me een e-mail sturen.

Jeroen Niels

_________________
Jeroen Niels
Projectleider STIWOT Reizen
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)


za feb 11, 2006 1:31 pm
Profiel WWW
IA002
Bericht 
vraag is of hij alle delen nodig heeft.... Ik denk dat alles terug is te vinden in deel 1 :!:


za feb 11, 2006 2:06 pm
maxbo3
Bericht 
Nou mannen bedankt. Voor mij gaat het nu enkel over het bommenlijntje Wolfheze - FLiegerhorst Deelen. Als alles in deel 1 staat dan ga ik wel even naar Oosterbeek. Wat staat er dan in deel 2 en 3? De andere lijntjes in Nederland die in WO2 zijn aangelegd? 8)


za feb 11, 2006 2:13 pm
Philip,ABRG
Bericht 
PM onderweg


za feb 11, 2006 2:30 pm
maxbo3
Bericht 
Boek "Blik omhoog"deel 1 inmiddels aangekocht vanochtend bij airbornemuseum Oosterbeek. Het was het laatste exemplaar. Daar aanwezig veel exemplaren deel3 en supplement. En inderdaad het bommenlijntje komt erin voor in deel 1. Dank voor alle reacties
Max :lol:


ma feb 13, 2006 2:42 pm
maxbo3
Bericht 
Nog 2 foto's gemaakt ten zuiden van otterloseweg naast Konigsjagt en ten noorden van de weg. Het traject loopt over park de Hoge Veluwe.
Afbeelding
Afbeelding
max :)


ma feb 13, 2006 3:09 pm
RijkPloeg
Bericht Bommemlijn
Heb nagenoeg het gehele trace gelopen, er zijn een paar piepkleine stukjes niet toegestaan te lopen.
De mooiste stukken overgebleven trace liggen in het Nationale park de hoge veluwe.
Binnenkort foto's en een kaart,

Rijk Ploeg


vr feb 24, 2006 1:28 am
RijkPloeg
Bericht Bommenlijn
Bekijk de foto's op de volgende site:

http://home-4.tiscali.nl/~t810052/

Rijk.


vr feb 24, 2006 1:54 am
maxbo3
Bericht 
rijkploeg,

Inderdaad mooie foto's op de site, je ziet duidelijk het spoorlichaam. De foto's heb ik gesaved van je :lol: . Vanmiddag ga ik ook een gedeelte lopen met de bouwwerken er omheen. Dus loopgraven, verdedigingswerken etc. Als er goede foto's tussen zitten zal ik ze uploaden :?
Max


vr feb 24, 2006 9:28 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group