Het is nu di maart 19, 2024 11:11 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Alex Jerome Mac Donald (Royal Canadian Horse Quard) 
Auteur Bericht
ErnstJan
Bericht Alex Jerome Mac Donald (Royal Canadian Horse Quard)
Ik ben naar op zoek naar meer info over Alex Jerome Mac Donald. Hij hoorde bij het Royal Canadian Horse Quard en is vanaf medio/eind april 1945 tot in de zomer van 1945 gelegerd geweest in Midwolda (Groningen).

Is er een site over het Canadese leer in Nederland waar ik eventueel meer info kan vinden? het enige wat ik meer weet is dat hij hij van Novia Scotia afkomstig is.


zo dec 21, 2014 7:53 pm
Avatar gebruiker
Jelle Y.

Geregistreerd:
do jul 23, 2009 11:43 am
Berichten: 3092
Woonplaats: Leeuwarden
Bericht Re: Alex Jerome Mac Donald (Royal Canadian Horse Quard)
Het helpt als je "Mac" en "Donald" aan elkaar schrijft :wink:

een snippertje:
http://www.bamfords-auctions.co.uk/buyi ... 28-Medals/
wat zijn service number oplevert en het feit dat hij in Korea diende als Lance-Corporal

_________________
Jelle
Awards/Persons Editor

"The Navy can lose us the war, but only the Air Force can win it. The fighters are our salvation, but the bombers alone provide the means of victory." Winston Churchill


zo dec 21, 2014 8:30 pm
Profiel
ErnstJan
Bericht Re: Alex Jerome Mac Donald (Royal Canadian Horse Quard)
Dit is de info die ik doorgekregen heb in de memoires van een 87 jarige mevrouw ;-)
Maar ik zat er al aan te denken. Maar kon zo niet een site vinden waar ik mijn info kon opzoeken.


zo dec 21, 2014 8:49 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group