Het is nu do maart 28, 2024 10:56 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Op zoek naar 
Auteur Bericht
Warfare7
Bericht Op zoek naar
Gepubliceerd in "Het Laatste Nieuws" editie 16-17 april 2005 :

Marcel Van Den Steen, Weststraat 21B5 te 8370 Blankenberge (West-Vlaanderen) meldt : "60 jaar geleden, op 10 april 1945, bevrijdden Amerikaanse troepen het strafkamp Lager Kahla E in Duitsland. Ik zat daar 8 maanden gevangen, tot aan de bevrijding. Ik hield al die tijd een dagboek bij en wil nu een uitgetypte kopie bezorgen aan andere gewezen gevangenen, die het kamp overleefden. Ik hoop dat ik nog veel reacties krijg."


zo apr 17, 2005 1:55 pm
Tom B
Bericht Re: Op zoek naar
Beste Marcel,

Ik zie je bijdrage nu pas - in 2014. Waarschijnlijk veel te laat. Ik had ook een familielid in het Kahlawerkkamp. Ik zou graag een kopie van je werk hebben.

Neem gerust contact met me op via dit forum.

Tom Bekers


wo nov 26, 2014 9:32 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht Re: Op zoek naar
In de eerste post werd het bericht van Marcel geciteerd, hij is zelf niet lid van dit forum. Maar je hebt zijn adresgegevens, dus je kunt overwegen hem analoog te benaderen...


do nov 27, 2014 1:01 am
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group