Het is nu do maart 28, 2024 2:12 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Burton Christenson´s tekeningen 
Auteur Bericht
Mr.NachoCheese
Bericht Burton Christenson´s tekeningen
Hallo, ik ben nieuw op deze forum en ik had even snel een vraagje. Weet iemand toevallig waar ik op internet de schetsen die burton christendon heeft gemaakt tijdens zijn diensttijd kan vinden. Alvast bedankt


wo sep 22, 2004 5:35 pm
Desiree
Bericht 
Als het goed is op de site van Mark Bando (www.101airborneww2.com) als je dan naar band of brothers gaat zie je 1 tekening. Ik weet niet of die site het nog doet anders www.bpchristenson.com
of http://currahee.hispeed.com
Op http://www.band-of-brothers.nl bij veterans & units vind je meer informatie over Christenson.


wo sep 22, 2004 5:44 pm
Mr.NachoCheese
Bericht 
Ok bedankt :) , alleen bpchristenson is een soort reclame site.


wo sep 22, 2004 7:01 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Hmm, bpchristenson was vroeger toch echt de site van Burton "Pat" Christenson.

Citaat:
BP Christenson's great web site www.bpchristenson.com Airborne sketches by Burton "Pat" Christenson.

Maar het lijkt er inderdaad op dat hij omgetoverd is naar een of andere reclame site :cry:.


wo sep 22, 2004 7:12 pm
Profiel
Tessa85
Bericht 
Ik dacht ook dat dat zijn site was, ik heb er nog weleens op gekeken maar nu kun je er echt niks meer wat met hem te maken heeft op terug vinden..


wo sep 22, 2004 7:37 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group