Het is nu vr maart 29, 2024 12:47 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Mijnenmagazijn Veere 
Auteur Bericht
reinaart
Bericht Re: Mijnenmagazijn Veere
Volgens Sakkers/Houterman (Atlantikwall in Zeeland en Vlaanderen) werd de mijnenloods van de marine gebruikt als mijnendepot van het Duitse Sperrwaffenkommando. Ik heb nog een oude ebay foto gevonden (1940) waar het depot op te zien is:

Afbeelding

Enige tijd geleden stonden er ook nog een aantal foto's van Veere op ebay, ook uit 1940. Te zien is een oefening door Pioniere (wellicht voor Seelöwe ?):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groet,

Arjan


zo aug 19, 2012 3:40 pm
Zeven prov
Bericht Re: Mijnenmagazijn Veere
Hallo Allemaal, Ik ben op zoek naar de overlijdensdatum van Jacob Hubregtsen geboren te Den Helder op 12 februari 1890. Zoon van Izaäk Hubregtsen (Nieuwvliet 1837-1904). Jacob was Commandant Mijnenmagazijn Veere en van Poortershaven Hoek van Holland. Jacob was getrouwd met Dina T.M.Zoons. Ze kregen drie kinderen: Ernestiena, Marius en Anna. Ik zou heel blij zijn met het jaar van overlijden. Bij voorbaat hartelijk dank Arnold J. Berkman-Hubregtsen.


do mei 10, 2018 12:09 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group