Het is nu vr maart 29, 2024 12:31 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Airborne Museum (Hotel Hartenstein) 20-7-2010 
Auteur Bericht
Staf
Kaj

Geregistreerd:
ma jul 03, 2006 12:06 pm
Berichten: 2710
Woonplaats: Nederland
Bericht Airborne Museum (Hotel Hartenstein) 20-7-2010
Wegens drukte met studie ben ik een te lange tijd niet actief geweest met het bezichtigen van musea en andere Wo2-gerelateerde bezienswaardigheden. Afgelopen dinsdag werd de jeuk me te veel en ben ik het Airborne museum te Oosterbeek wezen bezoeken. Aardig museum met vooral de "experience" in de kelders als hoogvlieger. Een aanrader voor wie er nog niet is geweest.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
"In every Polish heart these words must be engraved as in stone: The blood shed unites us, the execution wall, Dachau and Auschwitz and our ravaged home. Every nameless grave and every prison cell, unite us all" - Wladyslaw Broniewski


vr jul 23, 2010 4:50 pm
Profiel
Jan1981
Bericht 
Dat was inderdaad ook de moeite waard!!

In de kelders bij die "experience" hing een heel vreemd luchtje, ik dacht dat het misschiem kordiet kon wezen wat ze na wilden bootsen.
Ik kan er volledig naast zitten hoor...


vr jul 23, 2010 5:36 pm
Staf
Kaj

Geregistreerd:
ma jul 03, 2006 12:06 pm
Berichten: 2710
Woonplaats: Nederland
Bericht 
Het rook er inderdaad een beetje funky.

_________________
"In every Polish heart these words must be engraved as in stone: The blood shed unites us, the execution wall, Dachau and Auschwitz and our ravaged home. Every nameless grave and every prison cell, unite us all" - Wladyslaw Broniewski


vr jul 23, 2010 5:37 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group