Het is nu di apr 16, 2024 8:07 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Onbekende Canadees 
Auteur Bericht
grvreijn
Bericht Onbekende Canadees
Ik zoek informatie over het bergen van een onbekende canadees die begraven is op het kerkhof van Nieuw-Helvoet bij Hellevoetsluis.
In de plaatselijke archieven kan ik niets viinden. Onbekend is of deze persoon is aangespoeld of aan land is gebracht door de Kriegsmarine. De Duitsers kennende moeten ze ergens een rapport van deze vonst hebben gemaakt. In welke archieven zouden dergelijke rapporten kunnen worden gevonden?
Tot nu toe geen spoor gevonden van de archieven van de Insel-Kommandantur Voorne. Veel slachtoffers van Voorne werden in Rotterdam begraven wellicht is daar ook een link.

Iemand suggesties?


wo dec 16, 2009 3:06 pm
Dennis N
Bericht 
Hoi Rombout,

Ik heb nog even nagekeken voor het opvragen van de Canadese files waar ik het pas geleden over had, zie HIER

Dan even 'order copy' aanklikken en de gewenste gegevens invullen.

Groeten,
Dennis


do dec 17, 2009 4:55 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group