Het is nu do maart 28, 2024 10:06 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
"Capitulatie" ? School...maar welke? 
Auteur Bericht
Vin1
Bericht "Capitulatie" ? School...maar welke?
Min of meer een aanvulling op dit topic:
http://www.stiwotforum.nl/viewtopic.php?t=11474

Betreft dezelfde locatie. Alleen nu is er meer van het gebouw te zien.
Misschien dat deze nu opgelost kan worden met een beetje geluk.

Afbeelding


di sep 14, 2010 12:03 am
paul peters
Bericht 
Op de achtergrond, voor het wachthuisje, is ook nog een witte vlag te zien.
Zijn het inderdaad gewoon witte vlaggen, die op overgave duiden? Het lijkt mij dat de wacht hier in het geweer gekomen is voor een belangrijke bezoeker, omdat het geweer gepresenteerd wordt.
Zou het een wisseling van de wacht kunnen zijn, waar de soldaten rechts op moeten wachten voor ze het gebouw binnen mogen?
pp

PS. Die knotsen van letters vind ik erg storend. Kun je een foto niet op een subtielere manier "claimen"?


di sep 14, 2010 1:24 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Het was overigens geheel niet ongewoon dat een overgave met wapens gepresenteerd werd gedaan.
In dit geval hebben beide buitenste wachten een witte vlag op hun geweer, redelijk gewoon bij een overgave.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di sep 14, 2010 1:33 pm
Profiel WWW
Vin1
Bericht 
Comu schreef:
Die letters mogen idd wel iets kleiner. Het verknoeit een hoop van het beeld. Ergens in het klein rechts onderin, ofzo.


Op die manier is het zeer makkelijk in photoshop te verwijderen....
Iedereen mag van mij een digitale kopie van de foto voor eigen gebruik als hij of zij er om vraagt...alleen zolang een foto op internet staat is deze vogelvrij. En op deze manier beperkt dit toch misbruik enigsinds.

Als de locatie bekend is, en mijn project is af in de toekomst, dan zal dit te zien zijn zonder storende naam er door heen....


di sep 14, 2010 3:02 pm
Vin1
Bericht 
Ik kan me niet herinneren dat ik geschreven heb dat ik dat ik de foto gemaakt heb en dat ik ergens de rechten van de foto claim....
Alleen ik wil niet dat de foto die ik aangekocht heb, overal zomaar gebruikt wordt.
Wat dat betreft heb jij makkelijk praten....je moest eens weten wat voor sommige foto's betaald moet worden op Ebay.
Ik vind dat ik dan zelf ook mag bepalen wat ik laat zien.
en nogmaals, als iemand voor privegebruik een scan wil hebben, heb ik daar totaal geen probleem mee. Dan krijgt hij deze zonder naam in het beeld. Maar wel onder de voorwaarden dat deze voor prive gebruik is....


di sep 14, 2010 5:07 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Vincent, met goed foyoshoppen is ook deze belettering te verwijderen hoor, alles is te bewerken.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di sep 14, 2010 6:21 pm
Profiel WWW
Vin1
Bericht 
Wilco_Vermeer schreef:
Vincent, met goed foyoshoppen is ook deze belettering te verwijderen hoor, alles is te bewerken.


Zoals je weet is niks veilig hoe goed je iets ook beveiligd....
Een fiets is ook te stelen ongeacht welk slot je er omheen hangt. Maar zet je je fiets zonder slot neer, dan is de kans dat deze de volgende ochtend weg is, wel vele malen groter uiteraard.

Maar volgens mij gaat het topic hier niet over....
Dan kunnen we beter een topic beginnen over het beveiligen van foto's die je online zet en of dit hinderlijk is voor de andere forumgebruikers...


di sep 14, 2010 8:05 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Vin1 schreef:
Maar volgens mij gaat het topic hier niet over....

Precies! Iedere forumgebruiker mag zijn of haar foto's een watermerk geven, dat is de keuze van de eigenaar.

We gaan dan ook terug naar het oorspronkelijke onderwerp! Wie kan Vin1 helpen?

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


di sep 14, 2010 8:09 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Vincent, inderdaad door de letters (sorry) kan ik niets zien wat betreft de schouder en/of hals kenmerken op de uniformen. Kan je iets ontdekken op de originele foto? Misschien kunnen we het legeronderdeel zo verifiëren wat makkelijker zoeken mogelijk maakt.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


wo sep 15, 2010 9:46 am
Profiel WWW
Vin1
Bericht 
Beste Wilco,

Vanavond ga ik thuis even de foto bekijken met een vergrootglas.
Mijn ervaring is dat met scannen ook snel dit soort details wegvallen als ze al niet al te best zichtbaar zijn.
Als ik uitsluitsel heb, bericht ik dat.


wo sep 15, 2010 10:26 am
muncio
Bericht 
Maar ehh is dit jou eigendom Vincent?
Ik neem aan dat dit soort foto's al gemaakt zijn en niet door jou, zodat hierop een juiste bronvermelding moet zijn?.
Schiet me zo te binnen hoor of je hebt ze in persoonlijke eigendom verkregen.


wo sep 15, 2010 10:48 am
Vin1
Bericht 
muncio schreef:
Maar ehh is dit jou eigendom Vincent?
Ik neem aan dat dit soort foto's al gemaakt zijn en niet door jou, zodat hierop een juiste bronvermelding moet zijn?.
Schiet me zo te binnen hoor of je hebt ze in persoonlijke eigendom verkregen.


Foto heeft in een duits album gezeten wat gestript is en los verkocht is op Ebay. Deze foto heb ik op Ebay gekocht en nu in mijn bezit. Dus de foto is inderdaad nu mijn eigendom.
De vorige eigenaar heeft er dus bewust afstand van gedaan en er goed aan verdiend (Ten minste de handelaar die er tussen zit)

Ik zet trouwens nergens dat ik de foto gemaakt heb...


wo sep 15, 2010 11:01 am
Vin1
Bericht 
Aangezien er al eerder een discussie is losgebarsten over teksten door foto's en auteursrechten etc etc.
Om een topic zoals deze ontopic te houden, heb ik er voor de liefhebbers een apart topic voor gemaakt. Zie:

http://www.stiwotforum.nl/viewtopic.php?p=140111#140111


wo sep 15, 2010 11:13 am
Vin1
Bericht 
Net gekeken met een vergrootglas, maar op de schouders of nek is geen teken te zien. Op de onderkant van de mouw alleen een rang zichtbaar.


wo sep 15, 2010 7:55 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Jammer, had het zoeken wat makkelijker kunnen maken. Vincent, kan je mij een hoog resolutie scan sturen? Ik kan hem aan een aantal mensen laten zien die misschien kunnen helpen.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do sep 16, 2010 9:14 am
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group