Het is nu do maart 28, 2024 11:19 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Arm decoratie WO2 
Auteur Bericht
Jagdtiger
Bericht Arm decoratie WO2
Hoi

Ik heb een vraag, weten jullie misschien wat dit is?
Het is geborduurd met zilverdraad.
Ik heb het gekocht bij een oorlogsmuseum.

Afbeelding

Groetjes Tim Senhorst


za mei 02, 2009 11:44 pm
Staf
Kaj

Geregistreerd:
ma jul 03, 2006 12:06 pm
Berichten: 2710
Woonplaats: Nederland
Bericht 
Ik kan hem in iedergeval niet vinden tussen de bekende Duitse-Nazi schouder emblemen. Dus ik ben bang dat het hier om een fake gaat.

_________________
"In every Polish heart these words must be engraved as in stone: The blood shed unites us, the execution wall, Dachau and Auschwitz and our ravaged home. Every nameless grave and every prison cell, unite us all" - Wladyslaw Broniewski


zo mei 03, 2009 2:05 am
Profiel
Rudi
Bericht 
Ik kan hem ook niet zo snel terug vinden. Kon het desbetreffende oorlogsmuseum waar je hem gekocht hebt er verder niets over zeggen?


zo mei 03, 2009 11:49 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Kan je ook een scan van de achterzijde laten zien?
Voor mij is het een onbekend kenteken, wat is de prijs die je ervoor hebt neergelegd? Indien hij origineel zou zij, zou het om wel een heel zeldzaam kenteken moeten gaan en zou de prijs navenant hoog moeten zijn. Ook is de prijs een indicatie van de originaliteit in vergelijk met de prijzen van andere Nazie kentekens.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo mei 03, 2009 2:02 pm
Profiel WWW
Jagdtiger
Bericht Arm decoratie Wo2
Hoi

Ik heb hem gekregen van mijn vader.
Die heeft hem gekocht in het museum 40-45 in Schaarsbergen.
De eigenaar van het museum dacht dat het iets te maken had met partij bijeenkomsten,maar dat wist hij niet zeker.
De prijs wat mijn vader er voor betaald heeft weet hij niet precies meer,maar hij was niet goedkoop.

Hier de achterzijde

Afbeelding

Groetjes Tim Senhorst


ma mei 04, 2009 10:36 am
Rednas
Bericht Re: Arm decoratie Wo2
Jagdtiger schreef:
Die heeft hem gekocht in het museum 40-45 in Schaarsbergen. De eigenaar van het museum dacht...

Ik heb gehoord (!) dat hij nogal een oplichter is.


ma mei 04, 2009 11:33 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Dit is in ieder geval geen bekend Wo2 item. De achterzijde ziet er uit als naoorlogse BEVO.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma mei 04, 2009 5:25 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group