Het is nu vr maart 29, 2024 5:20 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Hoe bouw je een wachthokje van de Duitse wehrmacht ? 
Auteur Bericht
Dominic
Bericht Hoe bouw je een wachthokje van de Duitse wehrmacht ?
Het lijkt mij intressant om wat uitleg te weten hoe je een wachthokje in elkaar bouwt van de Duitse wachtdienst of wehrmacht. Is dit handig om aan te beginnen of steek je hier heel wat dagen tijd in timmeren, verfen hout enz... ?

Of bunkers nabouwen uit dik karton op een weide of veld het is allemaal intressant op WO2forum.nl staat er ook info over hoe ze een bunker in elkaar gebouwd hebben en getimmerd.


ma nov 08, 2004 9:53 pm
Jurrie
Bericht 
Hoi Dominic!

Ik denk dat je eerst gewoon wat dingen moet op zoeken met Google, en dan bedoel ik met name foto's van zulke wachthuisjes.

Overzichtsfoto's, detailfoto's en misschien kan je ook wat afmetingen vinden. Dan moet je eens hier en daar rondneuzen(twenot-forums.nl,armorama.com etc) met welke materialen je zoiets kan maken.

Bij een wachthuisje kom je denk ik al snel aan bij wat dun hout ofzo.

Bunkers maakt men vaak uit MDF/piepschuim en dergelijke. Maar over dit laatste is wel wat te vinden op Armorama.com

Jurrie :)


ma nov 08, 2004 10:48 pm
Bart Geraerts
Bericht 
http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... .php?t=758

Ook bovenstaande topic is de moeite meer dan waard om even te lezen. Deze topic behandelt een klein bunkertje, van begin tot eind.

Mvg,
Bart


ma nov 08, 2004 10:52 pm
Dominic
Bericht 
Bedankt heren voor de info.


ma nov 08, 2004 11:11 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group