Het is nu vr apr 19, 2024 3:20 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Nieuw dio: Gold on the Junkyard 
Auteur Bericht
Robert Blokker
Bericht Nieuw dio: Gold on the Junkyard
Ola Mensen

Ik presenteer hier een nieuw Diootje. Meer een display voor een apparaat met een scenic ondergrodje. Voordat iedereen begint te zeggen dat ze dat kanonnetje kennen en dat ie op een ander diorama zou komen te staan... Klopt. Het kanon in kwestie is dezelfde roestige PAK die in het opgravingsdio komt. Helaas moet er wat geopereerd worden aan het dio en daar moet ik de moed nog voor vinden. Ik wilde het kanonnetje in zetten op de KMK maar alleen met het ondergrondje vond ik het nogal kaal dus heb ik dit als tijdelijke ondergrond gemaakt. Het asbesten schuurtje is gemaakt van Karton en het lange gras is van een zachtharige grote kwast gekocht voor een euro in de doe het zelf zaak. De planken zijn balsahout. etc. etc.

Eerst even een fotografische presentatie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meer foto`s onder de volgende Link

http://www.armorama.com/modules/photopost/showgallery.php?cat=13346&si=&page=1&sort=8&perpage=10&password=&ppuser=777&stype=0

Niet dat ik r nog wat aan ga veranderen want hij is voor mij al klaar toch zou ik jullie meningen en opinies willen horen. Misschien dat ik wat over het hoofd heb gezien.

Greetz Robert


wo sep 08, 2004 10:49 pm
OmErta
Bericht 
Zeer mooi gedaan hoor Robert!!
Toch nog 1 opmerking:
het asbesten schuurtje is al zeer mooi maar ik vind de kleur nog niet 100%, ik zou hem een meer groene kleur geven of gewoon nog wat meer schakering steken in de kleur dit zou meer natuurgetrouw overkomen denk ik.

juist een kleine opmerking

grtz alex


vr sep 10, 2004 9:52 am
Jurrie
Bericht 
Zie armorama forum..

@OmErta&Robert: Misshcien kan je inderdaad onderin wat groen maken...dat je weleens ziet..is misschien wel mooi. Beetje vergroend door het hoge gras enzo!

Jurrie


vr sep 10, 2004 5:25 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group