Het is nu do maart 28, 2024 7:51 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
verkeerde veronderstelling.. 
Auteur Bericht
Mario
Bericht 
Jaja, dat bedoelde ik ook. In Duitsland was er al jarenlang een racistische hetze bezig tegen allerlei volkeren. Dat was in de SU niet of nauwelijks het geval (die racistische indoctrinatie bedoel ik).

Maar na de inval was de propaganda tegen de Duitsers even grof als die van de Duitsers over Russen. Ik kan me inbeelden dat als je daar voor langere tijd aan wordt blootgesteld en het je verboden wordt een kritische geest te hebben, dat zoiets ook wel zijn invloed zal hebben.

Bovendien begingen de Duitsers zoveel monsterlijkheden dat het niet moeilijk moet zijn geweest om zoiets te slikken.


wo jan 19, 2005 2:56 pm
Onyx
Bericht 
Gustav schreef:
Oog om oog (wie wind zaait) is geen excuus maar wel een logische menselijke reactie.


Kinderen en bejaarden verkrachten en vermoorden een logische menselijke reactie? Ik hoop het niet.

Een bepaalde mate van agressie kan ik me wel goed voorstellen.


wo jan 19, 2005 3:29 pm
ErnstJan
Bericht 
Onyx schreef:
Gustav schreef:
Oog om oog (wie wind zaait) is geen excuus maar wel een logische menselijke reactie.


Kinderen en bejaarden verkrachten en vermoorden een logische menselijke reactie? Ik hoop het niet.

Een bepaalde mate van agressie kan ik me wel goed voorstellen.
niet een logische maar wel een begrijpelijke aangezien dat ook door de Duitsers gedaan werd. ik wil het absoluut niet goed praten maar kan het enigszins wel voorstellen


wo jan 19, 2005 5:09 pm
Onyx
Bericht 
Ik vind het geen begrijpelijke actie en kan het me ook niet voor stellen...
Maar ik heb nooit een oorlog meegemaakt natuurlijk.


wo jan 19, 2005 5:14 pm
ErnstJan
Bericht 
Onyx schreef:
Ik vind het geen begrijpelijke actie en kan het me ook niet voor stellen...
Maar ik heb nooit een oorlog meegemaakt natuurlijk.
als jouw moder zus nicht etc verkracht word vind ik het een begrijpelijke actie dat je dat wilt terugdoen als je in de macht bent om dat te doen. ik denk idd als je zoon oorlog meemaakt dat je dan anders denkt(bedoel dan daar in het oosten, als je gaat vergelijken dan is het net alsof hier weinig tot niks gebeurde.)


wo jan 19, 2005 5:19 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group