Het is nu do maart 28, 2024 7:53 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Op zoek naar info over Celine Coster gedurende WOII 
Auteur Bericht
Marius
Bericht Op zoek naar info over Celine Coster gedurende WOII
Weet iemand hoe het Celine Coster is vergaan in de Tweede Wereldoorlog? Zij was joods. Bij wie heeft ze ondergedoken gezeten? Zij is geboren in Amsterdam in 1890 en overleden in Den Haag in 1971. Haar ouders waren Mozes Coster en Frederika Rennel. Zij had nog een jongere broer die Meijer heette.
Ik heb geen idee aan wie ik dit kan vragen. Zij heeft geen kinderen nagelaten aan wie ik het zou kunnen vragen. Benieuwd ben ik of er mensen zijn die haar gekend hebben. Bij voorbaat dank.


wo apr 27, 2011 4:40 pm
California
Bericht 
op google gevonden:
http://www.genealogieonline.nl/stamboom ... /I9387.php

dus blijkbaar is ze tijdens de tweede wereldoorlog gescheiden, of is dat een indicatie van haar sterfdatum?


wo apr 27, 2011 11:48 pm
Marius
Bericht 
Bedankt voor de informatie. Maar deze moet nog aangevuld worden:
Celine Coster is in 1971 in Den Haag overleden, dus ze heeft de oorlog overleeft. Ze is 80 jaar oud geworden. Dit weet ik omdat ik een persoonskaart van haar heb opgevraagd bij het CBG. Daaruit blijkt ook verder dat ze gedurende 40-45 in Voorburg en Den Haag heeft gewoond. Er blijkt niet uit dat ze gedeporteerd is, anders zou dat op haar persoonskaart vermeld staan. Na de oorlog is ze voor de derde maal getrouwd. Maar zouden er nog mensen zijn die haar gekend hebben? Ik ben op zoek naar ´oral history`.


do apr 28, 2011 9:58 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group