Het is nu do maart 28, 2024 4:17 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Informatie over verzetstrijder François Baetens 
Auteur Bericht
aukepiersma
Bericht Informatie over verzetstrijder François Baetens
In 2006 was er een vraag van 'Liane' om informatie over François Baetens, lid van de Witte Brigade.
Mijn vraag is: Bent U er inmiddels in geslaagd om meer informatie over hem te verzamelen. Een oud-collega - Jack Kooistra - is bezig een boek samen te stellen over anderen mensen, die in de Tweede Wereldoorlog door de Duitsers en hun handlangers zijn gefusilleerd. Bij die werkzaamheden help ik hem. Over Baetens hebben wij tot dusver weinig informatie.
Alle informatie is welkom.
Bij voorbaat ontzettend bedankt

auke piersma


zo sep 12, 2010 2:41 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht 
Via dit archief kan je alle info over leden van de Witte Brigade verkrijgen.
Bel even tijdens kantooruren naar onderstaand nummer, men kan dan direct zeggen of er info over François Baetens te vinden is.

Archief en Documentatiecentrum Witte Brigade (Fidelio)
Lange Nieuwstraat 30
2000 ANTWERPEN (België)
Tel. 03 233 33 91
http://www.kapa.be/overarchieven/arch_02.html

_________________
Ni dieu, ni maitre


zo sep 12, 2010 4:35 pm
Profiel
Richard Schoutissen
Bericht Re: Informatie over verzetstrijder François Baetens
aukepiersma schreef:
In 2006 was er een vraag van 'Liane' om informatie over François Baetens, lid van de Witte Brigade.
Mijn vraag is: Bent U er inmiddels in geslaagd om meer informatie over hem te verzamelen. Een oud-collega - Jack Kooistra - is bezig een boek samen te stellen over anderen mensen, die in de Tweede Wereldoorlog door de Duitsers en hun handlangers zijn gefusilleerd. Bij die werkzaamheden help ik hem. Over Baetens hebben wij tot dusver weinig informatie.
Alle informatie is welkom.
Bij voorbaat ontzettend bedankt

auke piersma


Beste Auke,

Hier ook een late reactie, maar misschien kan iemand er nog iets mee. Op mijn site vindt je verdere informatie mbt François Baetens.

http://www.oorlogsslachtoffers.nl/deurne/prive/w/jozef-antoon-nikolaas-winkels/

mvg

Richard


zo jun 12, 2011 11:36 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group